Waar erger jij je het meest aan bij je vriendje/jongens?

Soms zijn jongens gewoon één grote bron ergernis voor jou! Ze doen soms dingen die je niet leuk vindt. Maar wat vind jij nou het aller vervelendst…?

broek ophijsen, sorry daar kan ik echt niet tegen:P

Dat je van de meeste jongens geen hoogte kunt krijgen. Ze zeggen het ene maar ondertussen doen ze het andere

en met je flirten maar eigenlijk niks in je zien

Dat ze soms ineens zo anders doen als er andere gasten bij zijn… Ben toch gewoon jezelf…

ze zijn vaak zo arrogant! En dat ze het altijd maar over seks hebben.

Dat ze altijd leuk moeten doen voor hun vrienden!! Ik heb daar zo’n hekel aan!!

Dat jongens als meteen seks willen hebben en dat vragen, terwijl die jongen weet dat je dat niet wilt… daar heb ik echt een hekel aan…

de monobrauw, do I need to say more?

Dat jongens altijd raar opkijken als je als meisje zegt dat je van voetbal houdt. Kom op! Hoe ongeëmancipeerd!

dat ze het bijna altijd over seks hebben en dat ze altijd stoer moeten doen als hun vrienden erbij zijn.

Dat is met sporten…!! Als je bij se in het team sit…en je doet iets foutt gaan se schelden…dass egt niet normaal…:stuck_out_tongue::stuck_out_tongue:
En ook dat flirten terwijl se je niet leuk vinden…:stuck_out_tongue:

dat hij rare streken heeft en gwn doet wat hy zelf leuk vind zonder er rekening met my mee te houden

Dat ze stoer doen met hun vrienden. Maar als je ze alleen tegenkomt, durven ze niks meer.

sommige jongens zeggen bijvoorbeeld dat ze persoon A stom vinden, maar vervolgens gaan ze wel met persoon A heel veel om, en is het vaak wel één van hun beste vrienden/vriendinnen

Nou de helft van het leven van een groot aantal jongens dat ik ken bestaat uit voetbal Kom óp zeg :stuck_out_tongue:
Oh en ze zijn arrogant, irritant en nog zoveel meer en toch blijf ik ze leuk vinden (A)

dat ze sommige dingen echt niet kunnen begrijpen…
en dat ze over sommige dingen zo onverschillig doen…
en dat ze bij hun vrienden anders doen natuurlijk;)
of sommige dingen die jj dan leuk vind dat ie dan echt zo zegt vn dat meen je niet dat gaa je toch niet doen he… en dan heel stom derover blijven doen…:stuck_out_tongue:

Als ze onntzettend grof en onnodig vloeken!

Dat jongens ongeintresseerd doen af en toe, daar kan ik me zo aan ergere, vooral bij me vriend…

beledigd zijn als ik niet wil zoenen