Waar erger jij je het meest aan bij je 'crush'?

Ikzelf heb er echt een hekel aan als de jongen die ik leuk vind niet terug smst. Daar word ik echt helemaal onzeker van!

haha toevallig, me soort van vriend smst me nu ook niet terug :pensive:

Ja idd, dat hij niet terug smst! Of dat hij heel weinig zegt op msn, daar ga je je gelijk heel onzeker door voelen…

dat hij met carnaval zoende met een ander

haha, of dat hij wel zegt oh die film moeten we samen even kijken
of dan leid ik je wel even rond
berekenen hoelang we in de trein moeten voor elkaar

altijd dat soort dingen, en dan maar nooit afspreken
*zucht* *steun* *kreun*

Dat hij 1000 dingen tegelijk afspreekt en uiteindelijk toch maar niet naar mij toe komt maar naar zn vrienden gaat

Hij kan sarcastisch uit de hoek komen! vind ik erg vervelend, je weet nooit zowat of ie iets meent :stuck_out_tongue: niet van hou van je maar gewoon als ie een sarcastische opmerking heeft.

En hij blowt, een no go eigenlijk want heb er een hele geschiedenis achter zitten bij mij in het gezin, dus ik erger mij daar ook aan…

Precies het zelfde hier.

Ja of dat ie geen gesprek begint op msn of niet uit zichzelf smst, dan zit je daar echt zo van zeg iets zeg iets zeg iets!:stuck_out_tongue:

Sommige jongens zijn leuk en lief als je samen met zn 2e ben, en als ze dan bij vrienden zijn kunnen ze geen knuffel of kus meer geven, want dat is ‘niet stoer’. Heb ik me ook wel s aan geërgerd.

[b]hij is mijn vriendje niet maar ik voel wel veel voor hem
ik erger me aan:

1. zijn pijnlijke grapjes
  2. denkt niet na voor hij iets zegt
    3)wil constant aand8 van de hele klas
    4)lange teennagels, stinkend adem, krabt constant aan zijn neus en rug/nek
    5)weet dat hij ‘het’ is
  3. ik haat dat hij dicht bij me komt en me niet 100% laat weten wat ik voor hem beteken
  4. erger als hij met een ander meisje lacht etc mr dat is normaal hé[/b] :pensive:
    :four_leaf_clover:

@ sofjaa: Als hij lange teennagels heeft, en uit zijn bek meurt dan val je toch niet meer op hem? :expressionless:

bij mij ook dat van msn en sms enzoo! en dattie totaal niet laat merken astie jaloers is:| ik laat dat altijd overduidelijk merken(A)

ook indd! dan heb ik meteen het idee van hmm ben je boos ofzo?:expressionless: maar dan is die gewoon ondertussen aan het gamen enzo xD

als jongens jaloers zijn
daar kan ik tog echt niet tegen!
ik mag tog ook wel als ik een vriendje heb met vrienden afspreken?

dat 'ie al een vriendin heeft :frowning_face:

Ahww, ik heb met carnaval met andere jongens gezoent, daar dacht ik gelijk aan toen ik dit las!

Ik moet het nog tegen mn vriendje vertellen want hij is nu op wintersport…

Ik ben zoooo bang dat ie boos wordt … en ik wil hem niet kwijt :frowning_face:

Ik erger me aan:

• niet terug smsen
  • niet veel zeggen op msn
  • flirten met andere meisjes
  • als hij continu aan me wilt zitten & meer wilt

en wat vind je WEL leuk aan je vriendje? Ik zou echt niet met iemand nemen als ik er al zo over denk…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[/b]

• zijn stemmingswisselingen, hij heeft het thuis erg zwaar en heeft nogal een pijnlijk verleden. Ik neem hem dat niet kwalijk maar ik ben wel vaak de dupe en weet dan ook niet wat ik moet zeggen en ga dan terugbitchen zonder dat ik dat wil…

Criminele uitspattingen, :roll_eyes: