Waar erger je aan bij je voorganger

Waar erger je aan bij je voorganger

dat je naam te goed bij je avater past.

Eh, aan niks? :’) Wat een spel…

dat je gelijk zegt wat een spel daar erg ik me aan

Dat je nogal ordinair bent.

alsjeblieft, dit word echt soown afkraak topic, waar de meeste ruzies gaan ontstaan. please slotje

hahahaahahahahahahahahahhahaahahahah. dus.

Wat erg, dat je zoiets kan bedenken :stuck_out_tongue: Dan heb je echt niks te doen…

Van de regels:

Het plaatsen van beledigende, respectloze of onfatsoenlijke reacties is niet toegestaan. Houd het netjes, ga niet lopen schelden en kraak mensen niet af. Reacties als “gadverdamme, iewwwwww lelijk!” et cetera worden niet getolereerd.
Het klinkt logisch, maar onzinreacties in serieuze topics worden niet getolereerd en kunnen dan ook verwijderd worden.
Probeer je topic maar één keer te plaatsen, hetzelfde geldt voor een reactie.
Praat niet constant in HOOFDLETTERS.
Gebruik niet de hele tijd superveel smilies.
Plaats geen enorme foto’s die het forum uitrekken.
Geen br3eZeRrr-tAaL alsjeblieft !
Uitgesproken reclame maken voor blogs, sites, winkels, webshops, bedrijven etc. is niet toegestaan. Je mag natuurlijk wel positieve dingen over bepaalde zaken schrijven, maar niet één bepaald iets promoten, bijvoorbeeld een eigen site o.i.d.
Maak geen topics aan om te vragen of mensen je enquête willen invullen, of ze op je willen stemmen, om iets te winnen o.i.d. Dit is niet toegestaan en wordt dus ook verwijderd van het forum…
Gelieve geen topics te plaatsen om mensen te charteren voor een nieuwe website, forum, club, of andere zaken. Hetzelfde idee als het vorig punt…
Geen topics over geld verdienen via klik-websites of affiliate-banners.
Het is niet de bedoeling om een topic te openen waar maar een select groepje in ‘mag’. Het is echt oneerlijk dat bepaalde mensen gaan ‘selecteren’ wie er wel & niet bij ‘mag’. Dit is echt niet de bedoeling op een forum waar iedereen welkom is. Deze topics worden dan ook gesloten, of worden aangepast zodat iedereen kan meedoen.
Houd het netjes en ben een beetje lief voor elkaar. Daar wordt de wereld alleen maar beter van :slight_smile:

Slotje dan maar?

ik vind dit een gemeen topic:P

je afgezaagde roos

Ik heb 0 zin in zinloze negativiteit.

Je plaatje, aangezien ik geen flauw idee heb wat het is xd.

Niks

Slotje?

Slotje (:

slotje

dat ik nu zin heb gekregen in een kasssouflee door jouw username en ik geen tijd heb om er een te halen.

nee seriously. wat achterlijk topic. slotje?

ja weet ik het wel . slotje ok. shit zelfs me broertje van 5 is niet zo

Aan het feit dat je in je string foto’s van jezelf maakt en op Girlscene plaatst.

dat zijn niet eens prive foto,s die ik echt bewaar die heeft niemand ooit gezien en die krijgt niemand ooit te zien behalve me vriend natuurlijk . dusja ik ken me grens stiekem wel

Even gewoon twee hele serieuze vragen: Waarom vind je zo’n topic nodig? Wat voegt het toe aan de sfeer van een forum wanneer je mensen aanzet tot het afkraken van elkaar?

zo bedeolde ik het niet. omdat ik dit ook op andere sites zag dacht ik dat ik dit ook kan aanmaken . blijkbaar niet dus er mag slotje op . ik heb het tot nu toe alemaal wel begrepen