Waar en wanneer sex?

Ik vroeg me zo af waar en wanneer jullie sex met je vriendje hebben. Mijn vriendje en ik zijn vaak samen op mijn kamer maar er is altijd wel iemand thuis. Nu komt mijn moeder niet zomaar mijn kamer invallen maar toch vind ik het geen ontspannende gedachte. Bovendien zit mijn broertje vaak op zijn kamer (aan de andere kant van mijn muur) en hoort dus ieder kraakje van mijn matras. Ook bij hem thuis loopt er altijd wel iemand rond en zijn zussen lopen dus wel zo maar binnen. Dus echt privacy dat we echt met zijn tweeen zijn hebben we bijna nooit Hoe lossen jullie dat op?

er moet toch wel eens een moment zijn waarop jullie alleen zijn? bij ons was dat ook een tijdje niet zo, en zijn bed kraakt VERSCHRIKKELIJK. en same thing, zn broer zat dus aan de andere kant van de muur. wat wij deden was zijn matras op de grond leggen. daar hoor je echt niks van ^^ moet je alleen wel zorgen dat je het er “als je klaar bent” snel weer op legt zodat ALS er iemand binnen mocht komen ze niet vragen van uhhhh waarom liggen jullie op de grond?:cold_sweat: ghehe.

Ach, als je gewoon van te voren tegen je ouders aangeeft dat jullie gewoon alleen willen zijn, dan begrijpen ze dat wel hoor, je hoeft verder niks te zeggen, alleen dat je met je vriend samen wil zijn :slightly_smiling_face:
Wij hebben nergens last van, ik woon bij mn oma en opa en als we boven zijn komt er niemand de slaapkamer binnen, we kunnen ons uitleven lol
Maarrrrr… ik heb wel mn bed uit elkaar moeten halen want daar zaten wat schroeven los en ik dacht… Haal maar uit elkaar ook, slaap nu op 2 matrassen en dat ligt ook prima! xD

Haha, bij hem deden we de deur op slot, en toen z’n vader een keer klopte, vroeg hij of hij ons kon storen, dus mijn vriend zei “euhh, nee”, en toen zei zijn vader “oh ok, ik snap het al”, en is toen weggegaan. Ik schaamde me wel dood, maar ja, gewoon de deur op slot doen is ook een optie :stuck_out_tongue:

Anders deed ik het ook wel eens s’ochtends in mijn kamer als hij bleef slapen, en dan gewoon niet uit bed gaan, dan lijkt het alsof je nog slaapt, en komen je ouders ook niet binnen.
Zoiets dus :stuck_out_tongue:

Doe een slot op de deur
of huur een hotelkamer :stuck_out_tongue: (ghehe)

Bij mij of bij hem thuis worden we niet snel gestoord (:
mijn bed maakt een hoop lawaai en zijn bed absoluut niet :stuck_out_tongue:

Mijn bed maakt ook veel herrie, maar daar hebben ze iets op uitgevonden; de grond.
Ja. Ik heb het meeste seks op de grond.

Verschrikkelijk.

Je zou een weekje of een weekendje samen op vakantie kunnen gaan? Hadden wij ook gedaan! Jammer genoeg was ik die hele week ongesteld x) Daar baalde we wel van :stuck_out_tongue:

Nou we slapen meestal een nacht int weekend bij elkaar… en dan hebben we 's avonds of 's ochtends wel sex…
maar niet als we elkaar gewoon een avond zien… dan gaan we niet naar boven om sex te hebben… dan ben ik indd ook veel te bang dat ze zoiets ook vermoeden!

Nouja als we niet bij elkaar slapen dan doe ik het ook gewoon hoor. Mijn moeder komt nooit zomaar mijn kamer op en al helemaal niet als m’n vriendje er is. Bij hem thuis weten ze gewoon dat als we naar boven gaan we sex gaan hebben, tenminste dat zei m’n vriendje. Hij zei: “M’n ouders zijn heus niet achterlijk en snappen wel waarom wij naar boven gaan, zo deden mijn broers dat ook altijd.” En als we bij elkaar slapen… Nou allebei onze ouders gaan heus niet kijken of we al slapen dus dan kan het de hele avond/nacht/ochtend, haha.

:stuck_out_tongue: wij doen het overal. hahaha nee grapje,
als de ouders op bed zijn, kun je gewoon in de badkamer, of in de woonkamer, keukenvloer. of in z’n auto? ( oke we zijn wel creatief aangelegd.) haha! natuurlijk kun je ook gewoon op je eigen slaapkamer als iedereen slaapt? of weg is?

Bij mij thuis kan het dus ook écht niet.
M’n moeder komt echt voor elke poep en scheet binnenlopen, ongeacht mn vriend er nou bij zit ofniet;
dan komt ze drinken brengen
dan eten
dan komt ze de gordijnen dichtdoen
dan het rooster
dan vraagt ze iets over het eten
dan komt ze binnen om gewoon iets onzinnigs te vertellen
of om te kijken wat voor weer het wordt op de pc

-noem het maar op- ZWAAAAAAR IRRITANT.

Alleen bij hem kunnen we ons uitleven als beesten. :ok_woman:

Ehmm als je toch al bij elkaar mag slapen dan vind ik dat je ouders best wel kunnen verwachten dat jullie seks hebben.

dus?
ze hebben heus wel door dat jullie seks hebben :confused:
ouders zijn heus niet dom, die weten dat wel

Bedankt voor de antwoorden. We mogen (nog) niet bij elkaar slapen. Een auto hebben we niet en samen op vakantie of een weekendje weg zit er voorlopig ook niet in. Komt misschien nog wel… Dus wordt het toch gewoon wachten tot we heel at en toe echt alleen thuis zijn.

Jaa natuurlijk weten ze dat wel! Ik ben 20 en me vriend is 24! Maar daarom ga ik nog niet speciaal naar boven om sex te hebben… vind ik gewoon niet zo gepast… Gezien we normaal gesproken ook nooit op zijn kamer zitten omdat ze beneden een tvkamer hebben, waar we normaal altijd doorbrengen!

Mijn vriend en ik doen het gewoon als er iemand thuis is, ze weten toch waarom we op mijn kamer zitten ook al gebeurt het niet altijd !
Ze komen ons dan ook nooit storen hoor :slightly_smiling_face:

Nou ik zie het probleem niet
jullie willen privacy :slightly_smiling_face: en je hoeft toch niet elke keer beneden te zitten?

Wij hebben gewoon seks ook al is er iemand thuis. We doen het natuurlijk zachtjes zodat anderen er geen last van hebben, maar onze huizen zijn ook niet echt gehorig gelukkig.

wij hadden een tuinhuis in ons oude huis en dat was een soort appartementje voor slaap gasten daar deden wij het altijd maar nu doen wij het gewoon in mijn of zijn bed. het meeste bij zijn ouders en als mijn vader niet thuis is omdat hij wil dat ik maagd blijf.

Dat heb ik nou ook, ik vind het ook niet zo gepast als je speciaal daarvoor naar boven gaat. Ik vind hetzelf gewoon geen prettig gevoel als er andere mensen door het huis of aan de andere kant van de muur lopen. Ik snap ondertussen wel dat dat dus heel persoonlijk ligt en andere daar totaal geen last van hebben maar ik dus wel.