waar en hoe ontmoet ik hem

Dit is miss voor vele van jullie een stomme vraag. maar ik vraag me af hoe jullie iemand ontmoeten, en dan bedoel ik niet tijdens het uitgaan… maar hoe gaat dat bij jullie komt hij op jou of ga jij naar hem? ik vraag me dat af want ik kom echt nooit in contact met leuke jongens. terwijl ik wel weer eens graag een vriend zou willen. xx

Heeeeeeeul cliche, maar: zoiets gaat vanzelf!!
Je hoeft niet eens per se iemand nieuws te ontmoeten, ik was ruim een jaar bevriend met mijn huidige vriend voordat we elkaar leuk vonden.
En anders moet je afstappen op iemand met gezamenlijke interesses, dus bv tijdens een les op school of workshop of concert of sportwedstrijd (ik noem maar wat).
Het kan ook zijn dat je de ware ontmoet door tegen hem aan te botsen op straat, je tas te laten vallen en per ongeluk zijn hand aan te raken, maar dat kun je helaas niet plannen.

nee ik zoek ook niet de ware :stuck_out_tongue: maar sommigen ontmoeten zo vaak een leuke jongen, dat zou ik soms ook wel eens willen maar zoiets gebeurt mij meestal niet:p x

vaak als je het totaal niet verwacht :’)
ik heb nu een vriend maar okay
ik word vaak aangesproken op straat door jongens en ik ben best wel erg lelijk :’)
maar ja of die jongens nou ook denken ‘‘oh die ga ik aanspreken want dat is mijn ware liefde!’’ zal het wel niet zijn xD
scholen/activiteiten enzo zijn de perfecte plekken
maar ja kan ook in hema of de…action je weet maar nooit :")

mijn vriend ken ik al vanaf groep 3/4, dus nu zes jaar. hij vond mij leuk vanaf groep 7, ik hem pas toen ik in de 1e zat ( een jaar geleden ) & we kregen pas iets op 30 januari dit jaar.
het hoeft niet altijd iemand nieuw te zijn, misschien kan het ook iemand van vroeger zijn.