Waar eet jij als je thuis bent?

Veel mensen vinden het raar dat ik bijvoorbeeld bij de computer of televisie eet. Ik heb al zowat een halfjaar al niet gegeten aan de etenstafel maar ik vind dit dood normaal! Waar eten jullie thuis?!

Op de bank, want ik heb geen eettafel in mijn eigen huis.

Ik mag echt niet bij de compluter eten haha,
Bij de eettafel, en met uitzondering op de bank (meestal bij patat/pizza enzo),
Maar als we op de bank eten, en er wil 1 iemand bij de eettafel, moet direct iedereen bij de eettafel…

(Ontbijt en middageten eten we wel gewoon bij de bank enzo, dit hierboven gaat alleen over avondeten…)

als ik alleen ben achter computer
als ik niet alleen ben gewoon op de bank
avond eten doe ik aan eettafel

Ik eet overal eigenlijk maar 's avonds eten we meestal wel met iedereen aan de eettafel. In de ochtend eten we eigenlijk allemaal, op verschilllende tijden, aan het aanrecht.

Ik eet mijn avond eten ook niet aan een eettafel wel ooit gedaan, maar mijn vader ging op andere tijden eten (lees 9 uur 's avonds ipv 7 uur). EN tja toen vonden wij het ook niet leuk meer om met z’n drieën aan tafel te eten, haha. Ik vind het ook dood normaal om voor de tv, achter de pc of gewoon in m’n kamer te eten. Al mijn vriendinnen vinden het heel raar, maar ik ben eigenlijk niet anders meer gewend.

's Avonds eten we altijd aan tafel, 's middags ook. 's Ochtends eet ik ook aan de tafel, maar vaak met mijn iPod erbij.

op de bank
heel soms aan tafel als dat makkelijker is met vlees snijden ofzo, maar bij mn moeder thuis at ik sowieso altijd op de bank echt al mn hele leven :’)

Al zo lang ik me kan herinneren gewoon op de bank.
Behalve als we iets onhandigs eten, dan zitten we vaak wel aan tafel.
Met mooi weer zitten we in de sere aan tafel.

Als ik aleen ben eet ik vaak ook gewoon op de bank en heel soms boven.

Avondeten altijd aan tafel in de keuken, vroeger in het weekend aan de eetkamertafel.
Ontbijt doordeweeks aan de keukentafel, in het weekend ontbijt ik altijd maar half en dat doe ik dan in m’n kamer ofzo.
Lunch altijd in m’n kamer.

Meestal eten we gewoon met zijn tweetjes aan de eettafel of buiten in de tuin.

Maar soms op de bank, als we film aan het kijken zijn of iets dergelijks. Op bed als we daar film aan het kijken zijn, en ik eet wel eens aan mijn bureau als ik aan het werk ben.

Aan tafel of in de zetel.

Altijd aan de eettafel… Soms aan de pc.

Wij aten meestal 3-4 dagen aan tafel, en rest van de dagen at ik op mn kamer, voor de computer of tv(sowieso at ik pizza, elke vrijdag op mn kamer).

Maar ik vind aan tafel eten veel gezelliger, zodra het leven hier weer een beetje normaal is ga ik dat ook gewoon doen.

In principe gewoon altijd aan de eettafel (en bij mooi weer buiten aan tafel), maar als ik alleen ben soms achter de computer.

Altijd aan de bartafel in de keuken. Soms in de huiskamer en zelden op de bank, maar dat is eigenlijk alleen als we eten halen bij de MCdonald.

Als ik alleen moet eten meestal wel op m’n kamer.

Overal en nergens. Wij eten bijna nooit meer aan tafel, maar droppen alles op de salontafel voor de televisie en daar eten we dan. (nee, hoezo televisieverslaafd?)
Maar ik zit altijd met mijn laptop aan de eettafel, dus daar eet ik ook heel vaak. Of aan mijn bureau.

Altijd aan de eettafel.

Wij ontbijten en lunchen allemaal aan de eettafel. (Als je thuis eet, alleen niet altijd allemaal tegelijk.
Avondeten wel vaste tijd met z’n alle aan de eettafel

meestal aan de eettafel en soms voor bij de tv.