Waar droom jij van?

Ik droom van een leven zonder Franse les :bored:
(en natuurlijk een leuke lieve jongen, een goed rapport en veel geld :stuck_out_tongue:

En jij?

Ik droom van een leven zonder schuldgevoelens.

Van in het buitenland wonen, liefst London/Miami/Parijs of New York. :'D

Haha, frans is zowat mijn lievelingsvak!

Ik droom van eeuwig rondreizen, rondtrekken, het gevoel hebben dat ik iets kan betekenen voor mensen/de wereld, zomers weer en dat ik optimistischer kan zijn en me minder van andere mensen aantrek.

Maar volgens mij was hier al een topic van :stuck_out_tongue:.

Ik droom van een leven zonder faalangst, acné vrije huid.

Ik droom van iemand die echt van me houd (in een relatie niet als vrienden of familie ofzo)

Ik droom van miljardair zijn, zorgeloos leventje, perfect uiterlijk hebben, en zo kan ik nog wel even door gaan :’) maar ik ben nuchter genoeg om te beseffen dat het slechts dromen te zijn hoor :slightly_smiling_face:

Ik steel even een paar dingen hoor :ninja:

Ik droom van in het buitenland wonen, dat iedereen mij mag, acné vrije huid, meer (echte) vrienden, het verhuizen naar een andere provincie en daar in een vrijstaand huis wonen, mijn droomjongen zo snel mogelijk tegen te komen.

Ik droom ervan dat mijn beste vriendin weer in mijn plaats woont ipv 60 km verder op, dat ik kan vliegen, dat ik later ga backpacken en wandelen, dat ik geen last van me knieen heb, dat ik een leuke jongen tegen kom, dat ik voor mensen wat kan doen en dat geld niet zo verdomd belangrijk is in de wereld.

Ik droom er van om samen te wonen met mijn vriend

Ik droom van geluk

Ik droom ervan om de alpe d’huez op te fietsen. In de strijd tegen kanker.

Dat vind ik nou een hele mooie droom!

Ik droom ervan dat kanker niet meer bestaat, en een bekende mode-ontwerpster worden

Ik droom ervan om weer gezond te zijn, om te horen dat alle kanker weg is.
Dat ik de strijd gewonnen heb. Door de kracht van God.
Dat zou echt het mooiste zijn dat zou kunnen gebeuren.

Mijn opa gaat dit doen :3

Vakantie !

Ik hoop dat je droom uitkomt!

Ik droom van een leven zonder ernstige problemen van mensen dichtbij mij, onzekerheid en gave kleding. Van een leven waarin ik succesvol schrijfster ben en waarin ik naar landen zoals Zuid-amerika, Afrika en Australïe ga (: