Waar denk jij aan voordat je gaat slapen?

Ik vroeg me laatst af waar andere mensen aan denken voordat ze slapen xd

Wat me in mijn leven op dat moment afspeelt/waar ik me zorgen over maak/blij om ben/verdrietig om ben. Bijv. school, vriendinnen, jongens, familie, werk etc.
Of fantaseren over leuke dingen, vakanties etc.

Wat ik die dag heb gedaan, over school, de dag die dan komt, waar ik me zorgen om maak enzo…

Dat m’n kamer nog opgeruimd moet, mijn huiswerk nog af moet, dat ik morgen niet moet vergeten iets op te halen, dat ik het vervelend vind dat die ene vriendin zo doet. dat soort dingen. xd

Gisteravond zat ik telkens te denken aan een cameraatje dat ik heel graag wil :'3

Wat ik die volgende dag moet doen.

Over vanalles en nog wat.
Over dingen waar ik me kut over voel of juist heel erg blij, dingen die die dag zijn gebeurd enz.

Ik denk dan aan mijn vriend. :slightly_smiling_face:

meestal denk ik eerst aan alles wat er gebeurd is die dag, wat ik nog moet doen, enz. maar meestal kan ik daardoor niet echt slapen dus dan ga ik fantaseren over leuke dingetjes en dan val ik wel in slaap. :slightly_smiling_face:

ik denk aan allemaal kleine dingen die ik nog moet doen, die ik weer vergeten ben de volgnde dag. xD

Ja of als ik verliefd ben, dan denk ik aan diegene. :3

Tsja… Als ik dan met een aantal issues zit kan ik heeel erg gaan piekeren zodat ik niet meer kan slapen :’) Echt ontzettend irritant.
Maar anders denk ik aan… vanallesennogwat, niet iets specifieks volgensmij

Vannacht dacht ik opeens: “OJA, Struggle for life en Survival of the fittest!”
Want ik kon zondag maar op 1 van de 2 komen.
Dus…

ik ga me erg zorgen maken over alles en nog wat ´s avonds… en dan kan ik niet slapen.

Aan wat ik die dag heb meegemaakt, wat ik de volgende dag ga doen, wat ik nog allemaal moet, soms ga ik piekeren als ik bijv. stress heb op school.
En als er een leuke jongen is, dan denk ik daar aan ^^.
En verder denken aan leuke dingen of fantaseren over leuke dingen.

aan wat ik morgen ga doen ;a

Wat ik die dag gedaan heb of wat ik de volgende dag ga doen. Of over dingen die gaan komen. Of dingen waar ik me zorgen over maak.
Ik denk echt teveel als ik ga slapen. Soms zo erg dat ik er niet meer van kan slapen. ;|

Aan dat er van die griezelige mannetjes achter me staan of bij me voeteneind… als ik daar zat van word ga ik maar aan me vakantie denken in Luxemburg, dat ik nu mis.

Aan iets wat ik ooit heb meegemaakt/gesprekken die ik ooit gevoerd heb met personen en die ik nog helemaal na weet te vertellen/aan waar ik me zorgen om maak/aan hoe ik mijn ouders sommige dingen het beste kan vertellen (nu klinkt het heel dom alsof ik iets ‘fout’ gedaan heb, maar het gaat gewoon om kleine dingen zoals, dat ik vegetarier wil worden) etc etc.

Gisteravond heb ik de hele tijd lopen denken aan mijn ontsnapte vogeltje. Omdat ik vrijwel zeker weten weet dat hij dood is, ben ik benieuwd hoe & waar.
En dat ik het wel ontzettend mis om vogeltjes in huis te hebben.