Waar denk je aan bij VANS? Ideeën voor nail art nodig! :D

heej
ik wil een vans nailart maken. ik heb op mijn duim het merknaampje staan en ook in het goede lettertype(zwart), en op mijn pink wit-zwart geblokt. maar ik weet niet veel meer wat niet druk is en bij VANS past. jullie wel?
dankje!xx
ps… dat skateboard lijkt me nogal lijken op een vlek van een afstand, en is gewoon ‘off the wall’ schrijfen leuk?

misschien het logo, en je nagels gewoon in 1 kleur lakken die je veel bij vans ziet (donker blauw, zwart, rood), en dan veters erop maken?

logo wordt zo onduidelijk (skateboard met vans off the wall erop) en dan lijkt het net een rode vlek denk ik:P. en veters ziet er bij mij uit als een korset haha.

denken jullie dat het raar is als ik ze gewoon leeg laat?

kun je er niet meer geblokt doen?

Een mini schoentje?
en hoe bedoel je gewoon leeg laat

1 nagel wel en derest niet bedoel je

je kan ook zo’n vanslogo doen van VANS en dan het uiteinde van de V gaat over de andere letters heen als een horizontale streep. als je snapt wat ik bedoel en als je hem nog niet hebt dan ;p

^dat is dus mijn duim :stuck_out_tongue:. en hijs supergoed gelukt! echt net of het een foto is*oke dat móest ik zeggen want het boeit mijn vader hier niet echt*

ik heb nu dus 2nagels gelakt-duim en pink- en de middel,ring,wijsvingers niet.

dus zal ik die gewoon leeg laten? want geblokt wordt nogal té opvallend en druk, en kans dat het er slordig uit gaat zien als ik het nog 6x doe.

Je kan het leeg laten
ik vind dat ook wel leuk staan

^oke ik laat het leeg ik ben luiXD. maar als ik morgen nog een vet idee hier zie niet:P.

post even een foto :astonished:

Kan je een foto ervan maken, ik ben nieuwsgierig geworden hoe t eruit ziet.:camera:

^hoe moet dat XD. *heb wel foto’s gemaakt:D *.
en zou ik gratis vans krijgen als ik ze de foto mail? XDhaha nee grapje maar dat zou wel heel gaaf zijn. maar nee dat doen ze niet

ik heb het trouwens gisteren gewoon even gemaakt in 10 minuutjes omdat ik me verveelde, ga niet verwachten dat ik echt het logo heb opgezocht en een basecoat etc heb gebruikt :stuck_out_tongue:

via tinypic op google, ben ook benieuwd :slightly_smiling_face:

Gewoon de felle kleurtjes of zo (:
En ik zou graag willen zien hoe het eruit ziet!

http://weheartit.com/entry/12047725 ik zag deze op weheartit.com die is ook wel vet!

zal binnen vandaag en morgen de fotos posten:D.

Lijkt me echt superleuk! :grinning: