Waar brengen jullie je oogpotlood aan?

Hee lieve meiden,
Mijn vraag is dus waar jullie je oogpotlood aanbrengen, op je waterlijn of net daar onder op je wimperrand zegmaar?
En hebben jullie nog tips voor als je het op je wimperrand wil aanbrengen?

xxx

Ik doe dat (aan de onderkant) eigenlijk altijd op de waterlijn. Maar dat is eigenlijk meer omdat ik het niet voor elkaar krijg om het net onder de wimperrand mooi te krijgen XD Dus daar zou ik ook wel wat tips voor kunnen gebruiken :relieved:

Ja ik zou ook wel tips kunnen gebruiken, want als ik het op de waterlijn aanbreng gaat het er altijd heel snel weer af doordat mijn ogen gaan tranen en als ik het onder de wimperrand wil doen zitten de wimpers in de weg. Maar ik doe het nu gewoon op mijn ooglid boven de wimpers, dat vind ik ook veel mooier eigenlijk!

Ja aan de bovenkant doe ik het ook altijd op het ooglid net boven de wimpers, maar af en toe wil ik iets extras zeg maar en dan doe ik onder ook, maar ik krijg dat niet voor elkaar onder de wimpers. Alleen op de waterlijn, en dat gaat inderdaad snel weg als je dan traanogen krijgt.

Haha jaa ik heb dus het zelfde! En voor boven gebruik ik gewoon eyeliner,

aan de onderkant op de waterlijn en dan nog een stukje op de waterlijn van mijn ooglid (:

Ik doe dat onder mijn oog, niet op de waterlijn want daar krijg ik een heel hard gezicht van. Ik vind het persoonlijk op de waterlijn niet zo mooi, want je krijgt er vaak kleiner lijkende ogen van, maar sommigen kunnen het wel hebben.

Ik heb niet een hele scherpe punt op mijn oogpotlood en ik trek gewoon een streepje onder mijn oog, en haal het met een wattenstaafje weg als het niet helemaal recht zit. Maar is gewoon een kwestie van oefenen, net als met eyeliner!

Ik doe het op de waterlijn en dan paar x per dag bijwerken want het vervaagt altijd heel erg

Onder de bovenste wimperrand en soms ook onder op de wimperrand.

eyeliner boven
en oog potlood onder.

waterlijn niet, echt niet! Dat haal ik altijd weg met een wattenstaafje, vind dat je ogen dan snel ordinair, niet natuurlijk en kleiner lijken.

Ik vind het zelf ook niet mooi op de waterlijn alleen was benieuwd of veel meisjes het wel deden hahah. bij mn wimperrand lukt het opzich wel alleen het is nooit echt mooi gelijk en perfect zoals ik het wil

Ligt ook aan je oogvorm.
Ik heb niet echt grote ogen en m’n oogleden hangen een heel klein beetje aan de zijkant. Ik vind zelf ‘amandelvormige’ ogen mooier. Daarom doe ik boven aan de buitenkant meer oogpotlood dan aan de binnenkant, om een soort schaduw te creëren onder m’n ooglid als ik m’n ogen open heb, en dan gewoon langzaam het lijntje dunner later worden naar de binnenkant. Om het aan de buitenkant mooi in elkaar over te laten lopen begin ik aan de onderkant in de buitenhoek op m’n waterlijn: maar dat maakt je ogen wel weer kleiner. Dus aan de binnenkant prop ik wat oogpotlood onder m’n wimper.
Dat klinkt onlogisch en scheef, want je gaat halverwege je onderrand van boven naar onder je wimper… maar omdat ik het nooit zo dik aanbreng ziet het er niet gek uit! Vind het zelf juist heel leuk staan.

Ik doe het altijd op de waterlijn boven, alleen geeft het heel snel af helaas. Maar ik ben er gewoon heel slecht in om het boven de wimpers aan te brengen haha.

Allebei. Op de waterlijn wit oogpotlood, onder de waterlijn bruin oogpotlood.

Op mn ogen .

Op je ogen :open_mouth:

Onder op mijn waterlijn, tot de helft zeg maar.