Waar betaalbare kralen te koop?

Misschien een domme vraag, en misschien is er ook wel een topic over. Maar waar zijn betaalbare kralen te koop voor armbanden? En waar slotjes, draad etc?

Bedankt, more?

www.hobbyhuis.nl volgens mij
en idd bovenstaande winkels.
maare ook bij de blokker :grinning:

Heb je nog even tijd over ?
kijk dan eens naar dit geweldigde beroemde blog wat ik heb gevonden op internet.
Klik hier voor naar het blog te gaan

Zoek, en gij zult vinden.
ofzo

Oke, thanks!

www.lamaisondelaperle.nl
En inderdaad de Xenos heeft vaak leuke dingetjes voor weinig, action soms ook wel! Ze hebben nu wat doosjes liggen (bij de action) met allemaal verschillende schelpjes, erg leuk :slightly_smiling_face:.

xenos ?

http://www.goedkoopstekralen.nl/

Wij hebben een crea bea in Apeldoorn… Geen idee of deze winkel ook ergens anders hebben.

www.esthervanderwal.nl hele goedkope kralen en bedels enzo en geen verzendkosten!! :slightly_smiling_face:

Hobbie Sjoppie :’)

de markt, daar hebben ze vaak vrij veel, het is ook niet zo duur. (:

xenos

Hallo, Ik zou me eerst even voorstellen ik ben Annelotte 18 jaar oud en wil hier
creatieve ideen opdoen. Ik wil binnekort namelijk starten met een webwinkel met kindersieraden en kinderhaardingjes!.. En later laten uitbreiden naar meer dus ben druk aan het zoeken! Tassenhangers vnid ik ook erg leuk om erbij te doen! nog meer ideen?

Ja ik heb me hier maar even voorgesteld het is zo mega groot hier ik kon niet zo goed vinden waar ik me voor moest stellen

Op internet googlen naar webwinkels daar vind je genoeg… ik ben ook aan het zoeken. Maar via google en dan afbeeldingen heb je al heel veel

Succes!

Reclame is niet toegestaan

Dit is een topic uit 2010, heeft geen zin meer om te uppen Sophie. En aangezien dit je eerste bericht is en er geen reclame is toegestaan…

Thx sprinkle :hugs: