Waar bestellen/kopen jullie opi nagellak?

Hallo allemaal
(ten eerste weet ik dat er z’n topic bestaat als deze, maar die is heel oud, dus vandaar een nieuwe)

Ik wil graag O.P.I. nagellak kopen.
Nou weet ik dat ze het bij de V&D verkopen, alleen zijn ze daar vrij duur en hebben ze er niet heel veel.
Nu weet ik dat ze ook verkrijgbaar zijn op Ebay.
graag zou ik daar iets op willen bestellen, alleen weet ik niet bij welke verkoper(s)

voor de O.P.I gebruikers:
waar kopen bestellen jullie deze nagellak?
bestel je via Ebay, bij welke verkoper bestel je dan?
wat is betrouwbaar en niet al te duur?

alvast bedankt enzo.

Ik heb er een paar bij de DA gekocht, en verder koop ik ze op de Beauty beurs in Utrecht.

Op eBay kopen = dikke kans op neppe.

Bij da verkopen ze geen opi hoor?

Ik koop ze gewoon bij sephora in de v&d en ik heb er een stuk of 25 gekocht bij sephora toen ik in amerika was. :slightly_smiling_face:
Maarmin de nederlandse winkels zijn ze allemaal even duur.

Op schiphol achter de douane :stuck_out_tongue:
Gewoon de meest goedkope ticket kopen zodat je daar kan shoppen :grinning:

Nee hoor zo gek ben ik niet, maar ik koop ze gewoon in de V&D

ik koop het altijd bij de DA in amsterdam :slightly_smiling_face:

Via de site van OPI, maar dan moet je eigenlijk een zelfstandig ondernemer zijn met schoonheidssalon bijvoorbeeld (handig, een moeder die dat heeft :'D). Is trouwens ook stukken goedkoper omdat het de inkoopprijs is (de helft van het bedrag dat je in de winkel betaalt)

Ik verkoop OPI nagellak:
http://verkopers.marktplaats.nl/16432323

Ik verkoop OPI nagellak:
http://verkopers.marktplaats.nl/16432323

transdesign.com
daar bestel je uit amerika, en als je dan met een flatratebox bestelt zijn de verzendkosten 18 dollar, en kan je 9 opi lakjes in 1 keer bestellen, ze zijn daar echt een stuk goedkoper dan in de winkel!

Sephora heeft ze & de DA bij ons heeft ze ook.
btw, naar mijn weten kost elk potje overal tussen de 12 en 13 euro.

Ik heb over twee weken een OPI feestje. Je kan dan uit hele collecties kiezen wat je wil en ook nog andere OPI producten. Ik vind het zonde dat het hier zo duur is dus neem ik mee uit Amerika voor me vriendinnen en dan kunnen ze het kopen bij mij. Als je een uitnodiging wil voor jou en je vriendinnen stuur me een bericht

V&D

ah, ik ben jaloers!

1 bericht…

Een beautysalon in het dorp heeft OPI, en een drogisterij in Hengelo verkoopt het ook. Verder koop ik het niet, koop alleen mini’s en basecoat :'D

Sephora.

Bij de DIO:)

Onze DIO heeft dat niet :frowning_face:

Ik koop ze bij de DA!