Waar bestaat voorspel uit??

Mijn vriendje en ik willen graag verder gaaan, maar ik weet niet precies hoe of wat. Kan iemand mij helpen??

Het lijkt me dat dat meer iets is wat je samen ontdekt? Niet iets wat wij jou hier nu moeten gaan vertellen.

are you serious?

ik denk niet dat je verder moet gaan als je uberhaubt niet weet wat je moet doen.

Ook echt. :’)

Naakt twister spelen natuurlijk.

Eh.

Ehhhhh.

www.hoehetmoet.nl

Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Eerst een leuk spelletje monopoly spelen, en daarna keiharde bang bang doen! :slightly_smiling_face:

Simpel toch? Ik hoop dat je er wat aan hebt! :relieved:

Nu begrijp ik waar sommige meiden op girlscene over klagen… Kijk, als er nou ECHT een domme vraag gesteld word, dan kan ik best begrijpen dat je daar grapjes over maakt. Maar dit meisje stelt een normale vraag, waar best veel meisjes antwoord op zouden willen hebben. Waarom word er dan zo op gereageerd? Beetje kinderachtig, als je het mij vraagt.

@Darkroses: het is wel iets wat je het beste met je vriendje samen kunt ontdekken, maar je kunt hier wel mee beginnen:

1. Zorg ten eerste voor een voorbehoedsmiddel. Ga aan de pil of zorg dat er condooms binnen hand bereik liggen. Je hoeft natuurlijk niet meteen te seksen, als je dat niet wilt. Maar mocht het zo ver komen dan moet je wel voorbereid zijn.
  2. Zorg ervoor dat jullie alleen zijn en niet gestoord kunnen worden.
  3. Ga eerst iets leuks doen, bijv. naar de film of lekker filmpje kijken of koken, zorg gewoon dat je eerst iets ontspannends doet en niet meteen ervoor gaat om verder te gaan.
  4. Ga samen met je vriend op bank of bed zitten en ga gewoon lekker zoenen, zoals jullie dat altijd doen. Streel er een beetje bij, eerst over zijn kleren en dan onder zijn kleding.
  5. Op een gegeven moment trek jij iets uit, en doet hij hetzelfde.
  6. Doe gewoon wat goed voelt en wees niet bang om iets fouts te doen. En als er gelachen word, dat is ook prima, humor is belangrijk!
  7. Doe alleen dingen die jullie allebei willen en help elkaar een beetje, wees niet bang om aanwijzingen te geven.

En dat gaat allemaal vanzelf.

Ik ben het met Isfet eens, over die reacties. En ik vind dat zij een mooie uitleg gegeven heeft.

Ik vind het raar dat seks tegenwoordig een handleiding moet hebben.
Komt zo geforceerd over vind ik, terwijl het iets is waar wij genetisch wel gewoon op voorbereid zijn.

elkaar ontdekken dat is voorspel strelen likken voelen aanraken

Is seksuele voorlichting op de basisschool + middelbare tegenwoordig afgeschaft ofzo? :’)