Waar ben jij wél tevreden over bij jezelf?

Ik zie heel vaak op forums topics waar mensen kunnen zeggen waar ze niet tevreden over zijn bij zichzelf.
Dus daarom hier; waar ben je juist wél tevreden over bij jezelf?
En dan niet alleen uiterlijk, maar ook school, thuis, sociaal, enz.
En je mag alles zeggen wat je wilt, niemand vind je arrogant ofzo. :]

Ik ben tevreden over dat ik op dit moment mijn stijl best veel aan het ontwikkelen ben en dat ik het zelf ook echt mooi vind.

Dat wat typfoudt zegt, en mijn lichaam. behalve mijn billen XD

Met de kleur van mn ogen en mn relatie.

Verder vind ik het niet erg om niet met alles tevreden te zijn want het hoort nou eenmaal bij het leven.
Anders was er ook geen vooruitgang.

Met hoe het op school gaat en mn haar :flushed:
en dat ik deze zomer examen ga varen voor CWO 3 kielboot :grinning:

genoeg :blush:
ik ben niet zo ontevree.

mijn relatie, bijna 2,5 jaar en nog steeds supergelukkig met elkaar!
ik vind mijn ogen mooi, ik vind dat ik goed kan tekenen, ik ben trots op mezelf dat ik aangenomen ben op het hmc in Amsterdam!
ik ben ontzettend blij met mn bikini want ik vind eindelijk dat een bikini mooi staat

Ik ben tevreden dat ik er niet zo bij loop als iedereen.
Niet te overdreven, maar toch net dat beetje anders (:

eigenlijk ben ik wel tevreden over heel veel dingen. (:
zoals mijn vriendinnen enzo, ik neem genoegen met hoe ik eruit zie enz.

over mn haar. en mn ogen. en mn gezicht. :slightly_smiling_face:

Op mijn goede cijfers, mijn vriendinnen en mijn gezicht

eingelijk ben ik overal wel tevreden mee’ want ik kan tochh niks veranderen.

eyes!

ik ben tevreden met mijn figuur, ogen, wimpers, doorzettingsvermogen & de punten die ik haal :stuck_out_tongue_winking_eye: hahah

ben opzich wel goed in sport enzo?

dat ik best goed kan scoren op vwo zonder veel te leren, dus mn kennis en geheugen ofzo?

Ik ben heel erg aan het veranderen de laatste maanden, op een goede manier. Ik maak weer vrienden omdat ik over mijn verlegenheid ben gekomen, dit komt allemaal door mijn super toffe nieuwe school, dit is serieus de eerste school waar ik niet word gepest. Ook ik ben helemaal mijn eigen kleding style aan het ontwikkelen, en durf eindelijk op te komen voor wat ik nou wil en wat ik vind, ik haal super goede cijfers op school en krijg de laatste maanden elke dag wel complimenten, en ik heb leren houden van mezelf.

TADAH.

Omdat ik dit jaar veel beter in mijn vel zit dan vorig jaar ben ik over heel veel tevreden: ik ben opzich best wel blij met mijn uiterlijk, ik heb nu een stijl die echt bij me past, geen ruzie meer met vriendinnen, erg goede cijfers, betere contacten met andere mensen en mijn klas en alles, etc.

M’n lichaam, m’n cijfers.