Waar ben jij trots op aan het einde van de dag?

Dus zoals de topictitel al weggeeft:

‘’ waar ben jij trots op aan het einde van de dag? ‘’

Wat heb jij die dag gedaan, of wat heeft iemand die dag gedaan wat jou trots maakte?

Is het erg dat ik hier echt gewoon geen antwoord op kan geven.

of misschien mijn vriendje, maar dat klinkt cliché

Ik heb mijn snelste 5 km gelopen vandaag :slightly_smiling_face:

Ik heb hier een paar minuten over nagedacht en kom tot de conclusie dat ik nergens trots op ben.

Dat ik mezelf uit bed heb kunnen slepen om te sporten.

Dat ik vandaag ondanks dat ik echt niet naar me werk wilde toch ben gegaan en een super dag heb gehad!

Ik ben trots op het feit dat ik en mijn 2 collega’s vandaag misschien wel een van de drukste dagen van het jaar hebben gedraait met zijn 3en terwijl we eigenlijk met 4 hadden moeten zijn, terwijl het werk voor 6 man was en alles goed is gegaan!

ik heb mijn kast opgeruimd!!!

nee even serieus dat is echt heel goed van mezelf aangezien ik het al zo’n 4 maanden voor me uitschoof en die kast eruit zag alsof er een bom was afgegaan.

Dat iemand voor mijn ogen onderuit ging op de scooter, en ik niet in elkaar zakte van angst.

ik ben trots dat ik maar liefst tot 12.00 heb weten uit te slapen

Dat ik nog op mijn poten kan staan

Uhm
mijn make-up stash
hoe matrealistisch kan je zijn

dat ik weer 10 euro heb kunnen laten uitbetalen, zonder er nog maar iets voor hoeven te doen(trots op mijn verleden haha?) en dat ik vandaag al mijn artikelen opnieuw ingedeeld heb, en 1 nieuw artikel geschreven :grinning:

Dat ik heel de dag gestudeerd heb.

Ik kom hier ooit nog op terug.

Dat ik weer de hele dag heb gevast
Dat ik eindelijk me kast opnieuw heb ingericht en kamer heb opgeruimd

Super goed topic Sinfonia!!

Eigenlijk is er niks waar ik trots op ben vandaag, of de afgelopen dagen. Oh wacht, ik heb vandaag een voor mij best groot bedrag gedoneerd aan een goed doel en ik ga een vriendin met een groot probleem helpen, wederom ook op financieel vlak…