Waar ben jij het laatst boos om geworden?

De zak met brood omdat ie vanuit het kastje in de gootsteen met derrie viel (open natuurlijk) en ik bijna alles moest weggooien, en naar de eenden brengen (die treuren niet op een beetje derrie)

Om een perm ban op een site te hebben gekregen voor iets wat helemaal niet zo erg is.

Omdat ik een wedstrijd zou gaan fluiten van een heel hoog team en ze uiteindelijk het zonder mij te vertellen toch iemand anders geregeld hadden!

Weet ik niet meer =o (ha, dat voelt best goed)

Omdat mijn broer weer een slechte zin heeft.

Pff, dat is lang geleden. Dat weet ik echt niet meer!;p

Omdat mijn ouders en broertjes een weekend weg zijn en ik dus alleen thuis ben. Maar heeft die mafkees van een broertje z´n wekker aan laten staan en was k 7 uur al wakker. Sukkel!

Omdat ik het papier voor de printer niet kon vinden.

dat ik niet naar appelpop kon T.T

Dat mijn moeder in mijn droom heel boos op mij werd omdat ik een paar snoeppapiertjes in mijn kamer had liggen. En toen ik wakker werd kwam ze zomaar mijn kamer binnen terwijl ik zei: niet binnenkomen! Dus mijn moeder…

Op mijn moeder want ze deed alsof er niks aan de hand is met mijn vader, hallo ik ben toch niet blind ofzo…

Dat mijn vader mijn trekdrop op had gegeten :’)

Gister, zonder reden. Chagrijnige bui :"D

Omdat mijn moeder weer eens liep te zeuren om onnodige dingen.

Omdat mijn oude vriendin me in de steek had gelaten & nu iedereen tegen me opzet ;S.

mijn debiele wiskunde leraar die maar blijft zeiken dat we alles verkeerd doen, terwijl hij niet eens weet waar hij mee bezig is.
oooooh wat haat ik die man.