Waar ben jij het aller trotst op?

Woaaaaah. Nouja, de titel zegt het al.

Ik ben het trotst op de relatie met mijn vriend, we hebben elkaar leren kennen tijdens de zomervakantie, en ik woon boven Den Bosch en hij in Maastricht, maar we zijn nu nog steeds bij elkaar. (:

ik ben trots op myn Haar xD

Ik kan niets bedenken :’)

Upje!

dat ik al vanaf mijn 6de vegetariër ben terwijl niemand in mijn omgeving dat was en voor ik wist dat vlees van dieren gemaakt was ik vlees super lekker vond.

Oeh nog zo iemand als mij… Ik ben ook trots op me vriend. Hij woont in Zwolle ik bij Venlo/Venray… & ik ken hem sinds 1 dec. Me verjaardag. Ontmoete hem in een kroegje in Amsterdam!

Bij mij net hetzelfde, behalve dan dat ik vegetariër ben vanaf mijn 7e i.p.v. 6e…

Ik ben trots op sommige tekeningen die ik heb gemaakt =P
En op het feit dat ik nu eindelijk weet welke opleiding ik wil gaan doen.
Ja dat vond ik heel moeilijk, daarom xD

Ik ben trots op een eigenschap van mezelf, namelijk dat als ik iets wil, en ik erin geloof, ik er 100% voor ga en alleen daar op concentreer. :]

Ook :slightly_smiling_face:

ik ben trots op myn pony :$, omdat hij iedere keer goed weer of slecht weer, altijd weer als dun beste op de wedstrijd rijd. :grinning:

& op men navelpiercing. :grinning:

-Dat ik schijt aan iedereen heb omdat ze mijn vriend een sukkeltje vinden, en ik toch met hem ga, inmiddels al een jaar, en daardoor al mn vrienden kwijt ben, maar hem nog niet dump.
-Dat heel veel mensen het kansloos vinden, maar ik schijt heb en toch de hoofdredacteur van onze schoolkrant ben geworden.
-Mijn lichaam, ghehe.

op mijn krullen en op mijn inloopkast

ME INLOOPKAST. die was ik vergeten. ghehe[A].

Op ehm, niets?
Ben gewoon niet snel trots, en ik vind ook niet snel dat ik iets (goed kan).

Geeeeen idee.

Ik ben trots op mijn NJK medaille.

Op mijn hondje, Butts.

En op mijn moeder :]

Mn moeder idd :slightly_smiling_face:

Op m’n wishes and dreams omdat ik weet dat ze zullen uitkomen, op mezelf dus eignelijk hahaha.

Op mn vriendschap met mn beste vriendin, ik weet dat we voor altijd vriendinnen blijven en dat heb ik niet met ze allemaal. (we zijn nu al 13 jaar vriendinnen).

Op Obama! For being the first black president! Damnit 40 jaar geleden moesten zwarte mensen opstaan in de bus voor blanke mensen.

Hmm op mijn leergierigheid denk ik. Ik wil van bijna alles weten hoe het is gemaakt/hoe het werkt etc.
Zo weet ik over van alles wel iets :smirk: