Waar ben jij allemaal op vakantie geweest?

In welke landen ben je allemaal op vakantie geweest?

Ik Nederland Belgie Frankrijk Duitsland Fuerteventura Portugal Malta Aruba

nederland, belgie, luxemburg, frankrijk, spanje, duitsland, oostenrijk, zwitserland, tsjechie, italie, kroatie, hongarije

Nederland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, India, China, Australië, USA, canada, Brazilië, Argentinië, Mexico, hawaii, Suriname, zuid-afrika, egypte, dubai.

2x in middelburg ( zeeland) en verder nog nooit op vakantie geweest, :$:$

Nederland, Duitsland, Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Italie, Spanje, Turkije, Engeland

Nederland, België, Denemarken (daar kan ik me niks van herinneren, toen was ik 6 of zo), Oosterrijk, Duitsland, Frankrijk.

Pfoe, als ik op mezelf woon wil ik veel gaan reizen/backpacken. Nou ja, als ik daar het geld voor heb.

nederland, duitsland, engeland, frankrijk, italië, portugal, zweden, noorwegem, belgië, denemarken xx

Nederland, Engeland, Duitsland

Nederland, duitsland, frankrijk, italie, griekse eilandjes, oostenrijk.

Nederland, België, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië, Amerika en Vietnam.

Er is al zo’n topic, die is nog best actief ook …

Nederland, België, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië, Tsjechië

Nederland, België, Frankrijk, Engeland, Portugal, Australië, Thailand, Vietnam, Amerika, Canada en volgende week Egypte. Weet niet of ik iets vergeten ben, vast niet.

aaah jaloers

Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland, Luxemburg, Tsjechië, Engeland, Schotland, Rome en Genua in Italië, Spanje, Athene, Bodrum en Istanbul in Turkije, Yalta en Odessa in Oekraïne, Sicilië en volgende week Kos! :grinning:

Maak je klaar voor mijn kilometerslange lijst:
-Frankrijk.

Ik kan niet tegen mensen die bijv. naar Amerika reizen om enkel te shoppen of naar Egypte te gaan om daar enkel aan het zwembad te liggen.

Nederland, België, Duitsland en Spanje

Nederland Duitsland Denemarken Italië Frankrijk Spanje België.

@bananenboom; idd, dat vind ik ook. Waarom zou je daar heen gaan als je niks van het land wilt zien? Tuurlijk is het ook lekker aan het zwembad, maar dat kan ook in Spanje.

Nederland, spanje, griekenland, indonesië