Waar ben je blij mee van je lichaam ?

Heeeyyoww :upside_down_face:

Nah ik las die topic ; klaag maar es lekker over je lichaam [ofzo]. Maar dat maakt je toch onzekerder ? Tenminste , naar mijn mening voel je je dan nog slechter over dat ‘‘ene’’ van je lichaam. [ niet om die topic eigenaar af te kraken ofso hehe absoluut niet !]
Dus ik dacht , laat ik maar es een topic maken waar je juist je goeie kanten benoemd :slightly_smiling_face:
Gewoon heel simpel dingen noemen waar je gewoon blij mee bent. :slightly_smiling_face:

x
ps; Als deze topic al bestaat sluit m dan maar.

uhm ik denk mijn benen, haar, en mn nagels

benen: omdat ik redelijk lange benen heb en ze ook nog redelijk bruin zijn
haar: ik heb een soort dip dye in mn haar zonder dat ik iets heb geverfd
nagels: ik kan veel met mn nagels

ik heb vast nog wel meer wat ik mooi vind maar dat bedenk waarschijnlijk nadat ik dit verzonden heb

Ok ik begon met het schrijven van een post, maar het werd wel erg lang :cold_sweat: Dus ik hou het op: ik ben blij met alles, behalve mijn buik. Ik weet dat ik een strakke buik zo kan krijgen (een paar maanden regelmatig sporten en minder snacken), maar ik heb er geen zin en tijd voor doordat ik het zo druk met de studie heb. Mijn vriend klaag ook niet over mijn buik (als hij dat wel deed, dan uh… geef ik hem wel een klap ofzo xD).

mijn platte buik
mijn slanke vingers

en dat was het. :’)

Sorry maar ik moest even lachen toen ik dat las :’) Zo random.

HAHAHAHA JA KLOPT ik kon niks anders bedenken

Ehm m’n haar denk ik. Het is van zichzelf heel lichtblond, niet te lang of te kort. Kan dan ook allerlei kleurtjes dipdye/underdye doen zonder te bleken enzo :grinning: Gaat er toch wel uit.

M’n haar, ogen, billen, voeten. Ben heel erg blij met m’n mooie kleine voetjes maatje 37 zonder rare tenen of nagels of iets dergelijks haha. En ook wel blij met m’n kont zodat ik in ieder geval nog een beetje feminine curves heb…

M’n haar , m’n ogen, m’n armen ( gewoon omdat ze slank zijn , heb trouwens wel ‘ontstoken haarzakjes’ wat zeg maar na puberteit verminderd, geen idee wat echte term is ) en dat was het helaas.

mn haar, mn billen en mn handen/nagels.

Ow, ik kan natuurlijk wel zeggen waar ik het meest blij mee ben: mijn haar, mijn kont en mijn borsten. Haar, omdat het lekker vol is en bijna altijd wel goed zit zolang ik het fohn. Kont, omdat het wel vorm heeft, maar ook weer niet te! Borsten, ok ze zijn niet de grootste, maar het past wel bij mijn lichaam en ze hangen niet. :upside_down_face: En als kleding mooier staat bij grotere borsten, dan doe ik wel een push up bh aan.

Mijn ogen en voeten.

Ik ben wel blij met mijn nagels die van zichzelf lang zijn, enuh, verder eigenlijk niks …

Ik ben trots op mijn wenkbrauwen :sunglasses: ik vind ze een beetje brooke shields-achtig.

mijn heupen, borsten, billen, wenkbrauwen en mijn haar

• billen
  • taille
  • heupen
  • huidskleur

mijn wimpers
mijn nagels/vingers
mijn billen

Mijn platte buik
Ik vind het wel mooi dat ik lange benen heb, maar ze zijn alleen te dun
En mijn kont vind ik ook wel mooi

Mijn borsten en mijn kont vooral yep :’)

Mijn nagels :slightly_smiling_face: en mijn vingers ze zijn niet dik maar mooi dun.