waar ben je bang voor?

de titel zegt het al. waar ben je bang voor?
ps:ik kon hier geen topic over vinden, als er al wel een bestaat mag er een slotje op.

ik ben bang voor:

• steegjes in het donker
    en als ik s’'avonds alleen thuis ben ben ik soms bang dat er opeens vreemde mensen achter me staan ofzo.

verder weet ik zo niet

Ruimtes waar weinig zuurstof is.

Spinnen en harde onweer.

spinnen en andere kleine enge beesten (insecten en spinnen)
Clowns en knoopogen
avond, als ik alleen thuis ben. dingen waar iemand achter kan staan.

Ben nog steeds bang voor het donker.

Ik heb periodes waarin ik bang ben voor de dood (nu ook, ik onderdruk het bewust, omdat ik anders gek word)

en verder… spinnen, in het algemeen insecten op mijn lichaam, horrorfilms, geesten (ook periodes), kleine drukke warme ruimtes, straten/steegjes in het donker, poppen, maskers/verklede mensen (denk walibi halloween etc), afvallen van hoge trappen, lichte angst voor het opstappen op een roltrap. En nog wel meer, ben voor best veel dingen bang -.-

Kleine ruimtes, Horror films, insecten, Duits toetsen, Mijn broertje als hij boos is, denken aan dat de aarde elke seconde zo kan vergaan (en bedankt discovery channel)

Insecten, (porseleinen) poppen, ruimtes waar iemand achter kan staan, ruimtes waar je niet makkelijk uit kan.

Dat ik misschien niet mee kan op kamp dit jaar. Bullshit.

spinnen

Harde geluiden (donder, vuurwerk etc).

Voor ganzen en kippen :’)
En vissen ook steeds meer…

SPINNEN :frowning_face:
:hammer: ik sla ze direct dood :slightly_smiling_face:

Nou ik ben vooral bang voor spinnen :flushed:

• Spinnen
  • Hoogtes
  • Insecten
  • De dood
  • Ik ben vooral bang om bij andere mensen te slapen… oké mijn vriend is een uitzondering. Maar in het begin vond ik het eng…

Kikkers, harde en onverwachte geluiden, beestjes (hoe kleiner hoe erger), liften, dood.

Kippen en hanen.
Clowns vind ik ook doodeng, en in het donker ben ik ook bang.

Om alleen achter te blijven