Waar ben ik mee bezig?!

Hoi dames,

Voordat ik hele verhaal vertel wil ik even opmerken, dat ik weet dat ik de foute keuzes heb gemaakt. Ik herken mijn gewoonlijke principes hier ook niet in. Ik begrijp dat er kritiek op kan komen, maar ik wilde even duidelijk maken dat ik geen ‘slet’ oid ben.

Oké hier gaat die dan:

2 maanden geleden leerde ik een jongen kennen, ik zal hem even Daan noemen. Ik vond hem een hele mooie jongen en mijn vriendinnen zaten er ook over te zwijmelen, ik stuurde een berichtje en al gauw gaf hij mij zijn nummer. We whatsappten elkaar iedere dag en we bespraken de meest uiteenlopende onderwerpen. 2 weken hierna, zag ik hem met uitgaan en zoenden we.
Dit ging enkele weken zo door, tot hij wilde afspreken. Ja nou ja prima toch? Het afspraakje was erg leuk en ik voelde me goed bij hem. Alleen het probleem was iedere keer als ik hem zoenden leek hij er enorm van te genieten, terwijl ik er bij stond als een schaap wanhopig probeerde te doen alsof ik het leuk vond.

Gelukkig ging ik een keer niet uit in de club waar wij elkaar vaak zagen, maar gingen ik en mijn vriendinnen naar een house festival. Het was écht een top dag en ik heb intens genoten van de mensen, de sfeer en vooral de muziek. Toen ik op mijn mobiel keek en zag dat het al bijna half 1 was (om 1 uur was het afgelopen) vond ik dit toch wel erg jammer. Ik moest nog enkele dingetjes regelen met vervoer etc. dus ik zat wat met mijn telefoon te kloten om alles te regelen. Tot een hele leuke jongen mij opeens op mijn schouder tikte en lachend zegt ‘‘Doe die mobiel weg gekkie, dansen moet je!’’ Ik moest wel om die uitspraak lachen en we kwamen in gesprek. Hij vroeg of ik een vriend had, waarop ik ‘nee’ antwoordde. Toen vroeg hij ‘‘Mag ik je kussen?’’ Waarop ik mijn schouders ophaalde. En toen ja zoenden we dus. Oké het is niet netjes tegenover Daan maar hey we hadden niks serieus…

2 weken daarna gingen we dus weer naar de club waar Daan en zijn vrienden ook altijd komen. We stonden even buiten met mijn vriendin (Roos) en Daan en zijn vrienden. Roos zat met een van de vrienden van Daan (Rens) te zoenen en ik stond met één van de vrienden van Daan (Willem) te praten. Het klikte heel goed tussen Willem (Willem heeft overigens een vriendin) en mij en we moesten constant om elkaar lachen tot Daan naar mij toe kwam en me knuffelde en kusjes gaf op mijn wang, terwijl dat gebeurde bleef ik naar Willem kijken, en hij ook naar mij.
Daan vroeg of ik even met hem weg liep, en ik zag Willem teleurgesteld kijken. Daan en ik zoenden en hij en zijn vrienden gingen naar huis.
Toevallig bleven Willem en Rens wel en we gingen met zijn vieren op het terrasje zitten. Rens en Roos zaten met elkaar te praten en ik en Willem ook. Hij pakte mijn handen vast en zat constant aan mijn benen.
Het was inmiddels ongeveer half 5 en we moesten eigenlijk toch wel naar huis, We liepen met zijn vieren richting mijn huis en Roos en Rens zaten met elkaar te kloten. Ik liep door en Willem kwam achter me aan. We liepen een steegje in een hij duwde me een beetje tegen de muur en zoende mij. Ik voelde me zo tot hem aangetrokken dat ik hem terug zoende. Het was zo heerlijk, hij wist gewoon precies wat hij moest doen. Het was een beetje ruig en wild, terwijl Daan juist heel gentle en romantisch is.
Ik voelde me toch een beetje schuldig en ik duwde hem van me af, waarop ik zei dat het écht niet kon. Hij had een vriendin…
Hij zei dat het toch bijna over was, en hij zoende me weer. Ik dacht toen bij mezelf, tja ik heb mijn best gedaan. Ik kon hem gewoon niet weerstaan.
Roos en Rens kwamen na 20 minuutjes aangelopen en Roos zei dat we echt naar huis moesten. We namen snel afscheid en Roos en ik liepen naar huis.

Nu enkele dagen later heb ik nog steeds niets van Willem gehoord. Aan de ene kant snap ik het ook wel, hij heeft gewoon een vriendin! Maar aan de andere kant hoop ik elke minuut op een berichtje van hem. Zelf heb ik ook nog niks naar hem gestuurd. Want ik ben bang dat als het dadelijk uitkomt ik word aangekeken alsof ik het uitgelokt heb.

Ik heb Daan gezegd dat ik niet genoeg voor hem voel en dat het dus helaas niks gaat worden.

PS: Roos kent Willem heel goed, en ze zei dat hij nog nooit was vreemdgegaan dus het betekent toch wel iets neem ik aan? Of heb ik het fout.

En dan nog mijn vraag; Moet ik Willem een berichtje sturen of moet ik hem gewoon vergeten? Wat heel moeilijk gaat worden… Ik wil trouwens zijn relatie niet verpesten maar ik heb gewoon een soort lustgevoel bij hem…

Bedankt voor het lezen! X

Liefde is sterker dan lust. Jij wil Willem alleen voor de lust, dus afblijven.

Niet per se enkel en alleen lust. Maar is het ook niet vreemd dat op dat moment blijkbaar lust sterker was dan liefde. Ik heb namelijk nog geprobeerd om te stoppen, maar hij wilde het per se…

Ik zou het er maar bij laten. Het is niet netjes tegenover Willems vriendin.

Ik vind niet dat je het kan maken om achter Willem aan te gaan, want hij heeft een vriendin. Dus hem vergeten.

Pfoe en ik ben al zo’n ongeduldig type haha

Het is inderdaad helemaal niet netjes tegenover zijn vriendin. Maar ik ben niet degene die vreemd gaat. En hij wilde mij ook al zei ik dat het fout was.
Ik weet dat je gelijk hebt, maar mijn gevoel zegt weer iets anders :frowning:

Het is natuurlijk altijd veel makkelijker gezegd dan gedaan! Maar voel je meer voor hem dan lust?

Nou dan wou hij jou misschien daarom. Ik zou 'm maar gewoon vergeten want als 'ie echt hoteldebotel van je was had hij zijn relatie wel uitgemaakt voor jou. Klinkt pijnlijk (sorry), maar wees eerlijk naar jezelf: wil je echt iemand die met minder dan 100% voor jou gaat? Dacht 't niet. Ik vind in ieder geval dat je meer waard bent.

Dat vind ik dus heel moeilijk om te zeggen aangezien ik erg moeilijk ‘verliefd’ raak.
Ik denk gewoon constant aan hem…
Ik hoef verder ook niet per se een relatie met hem, maar ik wil hem gewoon zien.

Ik snap wat je bedoelt hoor! Ik vind het ook niet erg dat hij het niet uitmaakt voor mij. Ik wil niet eens dat iemand er achter komt, alleen ‘Roos’ en ‘Rens’ weten het.
En het is niet zo dat ik per se wil dat hij voor mij gaat (het zou natuurlijk wel fijn zijn) maar ik denk gewoon de laatste paar dagen heel veel aan hem, ik ben echt een beetje verward over wat ik nu eigenlijk voel.

Hm lastig. Hij zal waarschijnlijk ook wel niet weten wat ie nu met de situatie aan moet, misschien dat hij daarom niets van zich laat horen. Maar denk er ook aan wat er kan gebeuren als zijn vriendin er achter komt… Dat kan voor niemand goed uitpakken!

Nee ik denk het ook niet nee.
Klopt, als zijn vriendin er achterkomt zijn we allebei de lul aangezien hij ook een vriend is van Daan…
Dat zullen Daan en die vrienden hem ook niet snel vergeven, en mij ook niet!
Daarom wil ik ook dat niemand het weet, en als hij het uitmaakt dan kunnen we misschien verder kijken. Maar ik word gek van ‘het niet weten wat hij denkt’

Niet zelf contact zoeken, dat moet dan vanuit Willem komen!

Dat leek mij inderdaad ook het slimst… Maar niet het makkelijkst!!

Snap ik!
Wat er gaat gebeuren is dat als jij contact gaat zoeken met Willem jij een beetje z’n backup plan gaat worden. Hij gaat namelijk in een hoop gezeik komen met z’n vriendin, maar hij blijft haar toch op de eerste plek zetten en jij wordt dan “het meisje voor wanneer het niet goed gaat”. Hij vind je vast leuk, knap, etc. maar omdat hij met haar al een geschiedenis heeft is dat veel lastiger los te laten. Zo ver moet je het al niet laten komen. Dan kan je beter “hard to get zijn” en hem het laten ophouden met z’n vriendin voordat jullie wat gaan doen. Om daar tussen te gaan zitten rommelen zorgt alleen maar voor ellende en dat verdient dat vriendinnetje ook niet.

Verder kunnen ‘slettenacties’ nou eenmaal voorkomen, als je zin hebt om te zoenen en het komt er gewoon van, why not?

Ja daar heb je gelijk in, en normaal ben ik juist helemaal niet zo gemakkelijk maar de laatste tijd wil ik gewoon constant iemand, vooral als het weekend nadert dan ga ik kijken op facebook wie er eventueel wel te doen is. Ik schaam me gewoon echt voor mezelf want zo was ik eerst helemaal niet.
En inderdaad ik vind het tegenover zijn vriendin ook écht niet netjes, maar het maakt het moeilijker dat ik zijn vriendin niet ken en dan toch al minder rekening met haar houd, plus het feit dat Willem gewoon ontzettend leuk is haha.

Ja die ‘slettenacties’ moet ik niet té vaak gaan doen, want waar ik uitga weet iedereen wel wat van elkaar en ik sta liever niet als een ‘slet’ bekend haha

Als hij echt met jou verder wilt, zal dat vanzelf duidelijk worden. Het ziet eruit alsof hij nu liever voor z’n vriendin kiest, dus zou ik dat respecteren en verder proberen te gaan. Overigens, het feit dat hij vreemd gaat beloofd al niet veel goeds voor jou mocht je ooit eens verder met hem gaan want dan gaat-ie net zo makkelijk weer vreemd met een ander.