Waar aanraken

Ik ben 16 en nog niet heel ver op het gebied van seks en dergelijke, maar mijn vriend streelt vaak mijn heupen, kont en borsten, maar niet meer dan dat. Vind ik hartstikke fijn en al, maar het probleem is, wat kan ik bij hem doen wat hij fijn vindt, zonder dat ik direct met mijn hand in zijn kruis moet? Daar zijn we allebei nog niet klaar voor.

Zelfde plekken? Als jullie naast elkaar zitten, hand op zijn been? Heb zelf ook weinig tot geen ervaring :cold_sweat:

dat is het leuke eraan, ontdek, zie hoe hij erop reageert.

Strelen op de rug, schouders, bovenbenen, zijn enkele plaatsen waar je kan beginnen.

Raak heb inderdaad op, min of meer, dezelfde plekken aan. Z’n kont, bovenbeen, steek je handen onder z’n shirt (rug) als jullie staand knuffelen.

Ik zit graag aan billen, maar dat kan iets persoonlijks zijn. Anders nek, schouders, bovenbenen etc.

Ligt eigenlijk een beetje aan jou. Wat wil je graag (aan)voelen? Ik vind rug en kont echt heerlijk om aan te raken maar ook armen en torso. En zelfs met zijn benen kan ik kroelen en kusjes geven.

Ik ben eigenlijk heel verlegen op dat gebied en durf niet zo goed, haha. maar ik zal wat proberen :cold_sweat:

Gewoon rustig de tijd nemen en er met hem over praten! :slightly_smiling_face: