w

I

Naja ze zitten echt niet helemaal met hun tong in jou wang te wroeten. En iedereen heeft wel is kapotte lippen. Ik weet niet wat je er aan kunt doen, misschien is langs de dokter gaan wie weet heeft die een middeltje waardoor je er vanaf komt.

oh dat doe ik ook altijd haha, nu ook

Wangen voelt hij niet, voor lippen is er labello.

[quote author=Tubbietoast link=topic=312733.msg276375224#msg276375224 date=1415100356]
Naja ze zitten echt niet helemaal met hun tong in jou wang te wroeten. En iedereen heeft wel is kapotte lippen. Ik weet niet wat je er aan kunt doen, misschien is langs de dokter gaan wie weet heeft die een middeltje waardoor je er vanaf komt.
[/quote

Inderdaad! En ik denk dat een beetje labello/vaseline ook al wel helpt, dan worden de wondjes en velletjes op je lippen in ieder geval een stuk zachter waardoor hij er geen last van heeft. Ik zou me hier niet zo druk om maken en gewoon van de zoen te genieten, wanneer hij komt. Dat doet hij vast ook :wink:

Zoals ze hier al zeggen, vaseline en labello zijn goed voor kapotte en schrale lippen.

Ermee stoppen velletjes eraf te plukken en vaseline/labello gebruiken.
Problem solved.

Ik heb hier inderdaad ook erg last van. Niet van in mijn wangen maar wel op mijn lippen. Mijn lippen zijn meestal ook op een plekje kapot van het bijten, en het lukt me ook niet om te stoppen. Zelf heb ik er met zoenen nooit last van, alhoewel ik van tevoren als ik in de spiegel kijk er wel onzeker over ben. Volgens mij voelt de ander het helemaal niet, naar mijn idee. Ik ga het idee van de labello ook maar is proberen in de hoop dat dat me wat mee zekerheid geeft!

Ik bijt op mijn lippen als ik zenuwachtig ben of stress heb. Als ik verkouden begin te worden gaan mijn lippen ook standaard helemaal stuk, dus het gebeurt ook als ik niet gestresst ben wel eens vanzelf. Ik smeer gewoon regelmatig labello of vaseline op mijn lippen, en daardoor blijven ze gelukkig mooi zacht.
Dus dat kan ik zeker aanraden!

Duurt wel even voordat de velletjes weg zijn, en het kan lastig zijn om er niet aan te gaan zitten pulken. (ik zit ook altijd aan korstjes)
Maar als je het wel doet, wordt het meestal alleen maar erger. Soms was ik zelf zo ‘enthousiast’ met aan die velletjes pulken, dat m’n lip verbolgens ging bloeden… niet echt handig dus :’) Probeer gewoon zo veel mogelijk geduld te hebben, en blijf goed labello smeren. Dan komt het helemaal goed! (:

zit tijdens het zoenen echt niet in de weg, merk je niks van! het is meer dat je het alleen maar ziet.

Van mijn wang doe ik ook maar dat merken ze echt niet hoor. Aangezien ik het zelf nog steeds doe weet ik ook niet hoe je ervan af komt maar voor zoenen moet je je daar geen zorgen om maken.

Je kan je lippen poetsen met een droge tandenborstel. haalt de velletjes weg maakt je lippen super zacht! Daarna ffies insmeren met iets vets (vaseline of labello ofzo) en you’re good to go :slightly_smiling_face: