Vwo'ers Op Girlscene?

zitten er ook nog Vwo-ers op girlscene?
Ik ga nu naar 5Vwo en krijg vaak van die verbaasde reacties als ik dat vertel.
Hebben jullie daar ook last van?
En ik welk jaar zitten jullie, en evetueel met welk pakket?

Ps. dat nerds is niet gemeen bedoeld hoor!
Zo denken mensen nou eenmaal snel over je, Helaas

Ik ga nu naar de 1ste havo/vwo,me advies was vwo.5 vwo,zo ver moet ik nog maar zien te komen ;)Ik vind het best vooroordelig als je zegt dat je op vwo zit en je noemt diegene al gelijk een nerd.

Ik ga naar 4 Vwo en ik heb E&M gekozen. Ik krijg er meestal niet echt een reactie op, alleen soms zeggen mensen wel is iets als ‘‘woow, jij bent slim!’’.

ik ga naar 4vwo :slightly_smiling_face:
als ze dat zeggen, maak ik gewoon een typische vwo opmerking en dan zijn ze uitgelult … niks van aantrekken gewoon…
ik heb N&G gekozen :slightly_smiling_face:

Waarom krijg je daar rare reacties op?

Ik wou dat ik naar vwo 5 ging, dan had ik mn havo diploma tenminste al =P

ik ga naar 4vwo.
C&M…

Ik krijg idd vaak commentaar. maar dan vraag ik gewoon of ze zichzelf willen gaan :sex: ?

2 vwo, gewoon standaard pakket met grieks en latijn :stuck_out_tongue:

ik ga naar 4vwo/gymn met NG en Latijn.
Ik krijg eigenlijk nooit echt commentaar…!
Althans, nu niet meer. In de eerste werd ik nog wel eens stuud genoemd. Nu maakt het toch niet meer uit, Atheneum en Gymnasium zijn door elkaar geroerd en gaat het er meer om dat je overgaat… :stuck_out_tongue:
Ik vind het wel jammer dat de Gymnasiumklas in de vierde uit elkaar moest, maarja… Gelukkig zitten we nog 3 uur in de week samen en verder zit ik nog een uur met de Latinisten… Verder vind ik het niet echt heel erg om Nerd genoemd te worden, is toch een soort compliment? Je kunt immers VWO aan, dat is een voorrecht!

Ik ga Havo/Vwo doen :slightly_smiling_face:

Ik ga naar 4vwo en heb N&G gekozen, met de rare reactie’s valt het ook wel mee. Ik hoop iig dat ik dit jaar haal naar 5vwo

ik ga naar 3vwo, het is niet echt zo van: wow jij op vwo??!!
maar meer van, jeetje goed van jou, jij ben slim!

Ik ga naar 4 VWO en heb C&M gekozen. Ik krijg vaak ook een beetje die reacties zoals justtmee al zij.

Ik gaa naar 4VWO en ik kies N&G. ik krijg soms ook van die reacties van : NERD ( met een knipoog) enzoo :stuck_out_tongue: maar dat vind ik niet erg :wink:
VWO rockt gewoon hard :stuck_out_tongue: :headbang2

Leuk al die reacties,
zelf krijg ik altijd reacties van, wat doe jij vwo!
en; moet je dan niet veel leren!?
maar eigelijk valt dat wel mee als je alles goed bij houd.

Het is echt een tip voor iedereen welk niveau dan ook om gewoon bij de planning te blijven opdrachten te maken en aantekeningen.
Zo ben ik nu in vwo 5 gekomen en het gaat nog steeds goed.
Als je dat doet hoef je veel minder te blokken voor pw’en
want de stof heb je toch al behandeld.

Door dit NIET te doen, moet ik nu 2 overgangs toetsen maken om naar havo 5 te gaan, en als ik dat niet haal moet ik van school af omdat ik al eens ben blijven zitten x’]

Ik ga naar 5vwo (maarnunogeenweekvakantie!)
C&M met wiskunde B1, natuurkunde1 & economie1

Ik had er tm de 3e totaal geen moeite mee, de 4e was wel vrij lastig & dit jaar ga ik heeel goed mn best doen :slightly_smiling_face:

Ja de 4de vond ik ook erg lastig!

Ik Doe E&M met wiskunde Atotaal en CKV3 Beeldend

K ga naar 4VWO: C&M mét Latijn.

ik ga nu naar 6vwo [examenjaar - SPANNEND =O], met N&G en als vrije vakken heb ik Latijn én Grieks
dus ik krijg wel vaak commentaar van: latijn én grieks, NERD xd
maar ze bedoelen het meestal wel als grapje =)

Latijn en Grieks goed hé!
Dat zou ik ook wel willen