Vuze > Torrents?

Hee ik ga nu voortaan met torrents downloaden, en ook dus met het programma vuze.
Alleen ik snap niet echt hoe dat moet,
Kan iemand me bijv uitleggen hoe ik een film met nederlandse ondertiteling moet downloaden? (:

Hmm, ik gebruik geen Vuze maar BitTorrent. Daarbij moet je gewoon naar bijv. thepiratebay gaan en dan zoek je iets op, film of muziek. Dan klik je op ‘download deze torrent’ en dan kun je kiezen voor openen of opslaan, en wanneer je op openen klikt opent die vanzelf in BitTorrent en gaat hij downloaden. Ondertitels zitten er niet altijd bij, die download ik meestal van nlondertitels.nl

en hoe doe je dat dan met die ondertitels?

Www.isohunt.com

Dit is de site die bij Vuze hoort, hier kan je alles veel makkelijker zoeken.

Haha ik ging dat ook eens proberen! Alleen ik faalde hard, dus ik heb het maar opgegeven.

Nou, je download dus die ondertitels, die zet je ergens in een map. Wanneer je dan je film gaat afspelen, dan versleep je die ondertitels vanuit de map gewoon in de film! (: En dan staan ze eronder. Soms is het alleen dat de ondertitel te eerder of later als de tekst komt, maar dat kan je ergens bij je settings voor subtitels aanpassen…

Ik gebruik wel Vuze, maar ondertiteling download ik apart. :slightly_smiling_face: (Ik ga meestal eerst naar een torrentsite en dan open ik die torrent in Vuze, trouwens.) Ik zet daarna de ondertiteling eronder via het programma AviRecomp. Dat wijst zich allemaal eigenlijk vanzelf.

Ondertitel.com is heeeel handig, dat gebruik ik altijd.
En voor vuze doe ik dit:
Typ de naam van de film die je wil in ‘zoek vuze’ → kies de beste uit → read comments of het wel echt is → downloaden. En dan de ondertiteling, naam hetzelfde maken en in dezelfde map zetten en hoppa.

hmm oke ik zal het eens proberen :slightly_smiling_face:

Ik gebruik gewoon piratebay. Ik zoek gewoon in dat zoekbalkje een film op met daarachter “nl”. Krijg ik gelijk de ondertiteling in de film erbij. En dan download ik de film niet, maar open ik hem. En dan tada. Je film is aan het downloaden.