Vuurwerkbril

Wie heeft er één? En gaan jullie die serieus opzetten?

Vorig jaar gedaan. En ik zou het wel doen, maar ga nu denk ik niet echt naar buiten…
Veiligheid boven alles.

Nee heb ik niet, zou hem niet opzetten ook… Je moet gewoon uitkijken in de gaten houden waar iedereen mee bezig is… En letten op anderen natuurlijk.

Nee, eerder zaten ze wel eens bij het vuurwerk en wilde mijn vader dat ik en mijn zusjes ze opdeden (niet dat we dat ooit gedaan hebben hoor xD) maar dit jaar zaten ze er helemaal niet bij gelukkig, kan mijn vader er ook niet over zeuren =)

Beetje domme vraag, maar wat is het?

heb er geen een en denk niet dat ik hem snel op zou doen… of ik moet 1 meter van een 10000000 klapper afstaan… maar dat doe ik toch niet :stuck_out_tongue:

Zou het wel doen. Maar ik ga geen vuurwerk afsteken en zo, dus heb er geen.

gewoon een doorzichtige bril van plastic spul.
OT: ja, ik heb er een, moet hem opzetten, maar doe het niet haha.
ik hou alles gewoon van een grote afstand van mijn hoofd.

Hebben jullie het verhaal in de VROUW gelezen?
Die altijd bij de Telegraaf zit?
Zo nee, ga maar eens lezen. Het is echt zoveel veiliger als je het wel doet!

Oh, ik wist niet dat die bestonden? Nah, ik doe sowieso niet veel aan vuurwerk dus… :smirk:

@Cair, wat voor verhaal is dat?
Ik heb er geen, maar ik ben bang voor vuurwerk dus ik ga sowieso ook niks afsteken.

die dingen doen pijn aan je ogen ,

Jouw topics doen pijn aan mijn ogen…

On-topic… Ik vind dat iedereen zelf moet weten of hij wel of geen bril op doet. Je weet zelf of je het nodig vindt of niet. Er kan nog zo veel meer verkeerd gaan dan alleen iets in je ogen…

als het niet sexy staat, dan máák je het toch sexy? :grinning_face_with_smiling_eyes: kom op zeg. veiligheid boven alles.

Ik zou hem niet opzetten, ik heb er ook geen…

http://img405.imageshack.us/img405/927/veiligheidsbril.jpg

Fuck jeah wat is ie sexy!

Amen.

Ik steek geen vuurwerk af en ik blijf binnen.
Maar als ik het zou doen, ja hoor.
Ookal ziet het er stom uit (ik heb ook een bril van mezelf, dus 2 brillen over elkaar heen)
Liever er stom uitzien dan helemaal niks zien.

Een man krijgt vuurwerk voor oudjaar(illegaal, dat wel) en hij steekt het af. Het zijn vlinderbommen. Zijn kinderen staan op 30 meter afstand en veilig.
Dan klinkt een knal en zijn zoon zegt ‘‘Au, mijn oog’’ en gaat naar binnen waar zijn hele gezicht met bloed besmeurd is.
Hij wordt blind aan één oog. Voor de rest van zijn leven.

ik steek geen vuurwerk af (: