Vulkaan in IJsland

Hej,

Wie heeft er last van de vulkaan die is uitgebarsten op/in IJsland??

Ik heb er superveel last van, want in zou vandaag terugvliegen. Nu weet ik niet of ik kan vliegen… Ik zit echt te wachten, maar ik ga er maar vanuit dat ik niet terug kan vliegen…

nee volgens mij mag je nog niet vliegen
kan echt heel lang duren =o

maar ehm
ik heb er verder geen last van

beter:D:D:D nu blijft mijn zus langer uit noorwegen:D

Maar niet leuk voor jou:( hoop wel dat je terug kan vliegen succes!

Ja, maar mijn luchtvaartmaatschappij zegt dat tot minstens 15:00 er geen vluchten zijn. Laat ik nou net een paar minuutjes later vliegen…

ja maar je kan er op rekenen dat op het vliegveld duizenden mensen staan die ook weg willen… denk ik…

Ja, ik ga er ook vanuit dat ik morgen of misschien wel overmorgen vlieg… Hoef ik tenminste niet naar school :slightly_smiling_face:

Hemeltje, waarom is dat het enigste waar ik aan kan denken! Dat ik dan niet naar school hoef… Ik moet denken aan dat ik m’n vrienden en familie dan twee dagen niet zie!

zo erg is dat toch niet. tis maar twee dagen!

en twee dagen extra in zweden
NOU
ik wil wel met je ruilen!

Ahww mijn vriendin zit ook steeds stucked in zweden.
Twee dagen extra verblijven daaro dus.
Zaterdag vroeg kon zij weer terug …

Nu maar hopen dat er niet nog een vulkaan iets ontploft, een grotere, daar was ook iets mee zei iemand :open_mouth:

Ik dacht ook al, want hij puft nog steeds rookjes uit zeg maar. Straks ontploft ie nog een keer en nog een keer. Dat zou wel echt erg zijn… Ze zeiden dat er meer vluchten geannuleerd zijn dan toen met 9/11

Hoop het niet!
Die vriendin had gewoon een uitwisseling, en gaat nu lekker naar kopenhagen, maar stiekem moet ze ook wel weer terug komen :’]

ja ik hoorde dat het ergste nog moet komen ofzo :o:O

Ja, ik heb dus ook een soort uitwisseling…

@LINDAAAH_ WAT!? Nee, dat kan niet!?

ja zon man op tv zei zoiets dacht ik
of ik heb het verkeerd begrepen
maar iig het gaat sowieso nog wel ff door

Mijn neef zou vandaag terug komen uit afghanistan… dat gaat dus ook niet lukken :frowning_face:

Ik wil niemand ontmoedigen, maar de vorige keer dat deze vulkaan uitbarstte (in 1780 of iets dergelijks), bleef hij acht maanden as uitspuwen.

Weet iemand waarom Schiphol niet vliegt, maar Ryan Air (Maastricht) wel? Dat vraag ik me echt af…

Er stond een plaatje in de NRC next tot waar de as zich nu verspreid heeft en Limburg zit daar nog net niet in! Zal misschien later nog komen…

Oh, ik ga zondag vliegen naar Spanje. Nou maar hopen dat het dan niet wordt verspreidt :frowning_face:

Kadang, die vriendin van mij zal morgen ook niet vliegen, wat inhoud dat ook jij daar langer moet blijven!

Nu is het niet meer leuk ><’