Vulkaan IJsland staat op springen

Hi,

Misschien hebben jullie het al meegekregen, maar er staat een vulkaan in IJsland op knappen. Opnieuw is er voor het luchtvaartverkeer code rood afgegeven. Er zijn de afgelopen weken duizenden kleine aardbevinkjes geweest. Maar schijnbaar staat die dus echt op knallen.

(Vooral fijn voor mensen die moeten gaan vliegen. Ik zelf vlieg donderdag naar de VS via IJsland en Groenland…)

Maar goed, in 2010 stond er een vulkaan met een hele lange naam dat met een E begon ook op knappen. Dus het komt daar toch ietsjes vaker voor…

Toen in 2015 had mijn zus buitenlandse reis met school wat toen niet door ging.Ik hoop voor je dat je donderdag gewoon kan vliegen!

Ik ben heel benieuwd hoeveel chaos hij deze keer gaat veroorzaken haha :grinning_face_with_smiling_eyes:
Lijkt me wel heel rot als je daar woont, ik zou doodsbang zijn.

Ik hoop voor jou dat je gewoon kunt vliegen ja!

Haha, kom jij uit de toekomst? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Das de eyjafjallajökull en ja dat heb ik aan vriendje Google te denken want ik wist ook alleen nog de eerste vier letters.

Haha ik lag altijd dubbel bij het NOS journaal, arme presentatoren toen :stuck_out_tongue: Deze is ietsje makkelijker.

Haha ja dat was echt gewoon wreed voor die mensjes.

Kan ze tijdreizen?

Wat een naam…
Maar ik hoop dat het allemaal gaat meevallen!

Hij is de afgelopen weken al drie keer uitgebarsten. Kleine uitbarstingen. Mijn vader is vorige week thuisgekomen uit Ijsland en heeft er geen last van gehad in die tijd. Wel is er nu een gedeelte waar hij is geweest in die vakantie nu afgesloten. Maar ik denk echt niet dat deze vulkaan evenveel chaos gaat veroorzaken als de vulkaan met de rotnaam.

De DeLorean bestaat dus echt! Vertel eens, hebben ze al vliegende auto’s?

Nu weet ik dat IJsland niet enorm dichtbij is, maar is er een kans dat wij last krijgen van rookoverlast hier, iemand die dat toevallig weet?

Ik denk het niet eigenlijk.

Hahahahah

We leven in 2014 schat.

Bij die andere vulkaan hebben we hier toch ook geen rookoverlast gehad? Vliegtuigen vlogen alleen niet vanwege die aswolk, maar heb hier verder niks gemerkt.