Vul de zin verder (tot een mega zin)

Zoals,
Ik ging naar buiten omdat…
de volgende schrijft:
Ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en
de volgende:
ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus
de volgende:
ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus zal ik maar snel vertrekken
next one:
ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus zal ik maar snel vertrekken maar er wacht ook een jongen op mij …
enz.

Iedereen vult het verder en verder in, uiteindelijk heb je een heel (groot) verhaal dat bestaat uit 1 zin xD als het al heel groot is hoef je alleen de laatste stukje te lezen om verder te schrijven, niet het hele verhaalxD

Ik ben benieuwd hoe groot het word :grinning:

Is dit er al niet? Of iig iets dat er erg op lijkt.

ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus zal ik maar snel vertrekken maar er wacht ook een jongen op mij die ik heel erg leuk vind en hij mij ook …

niet dat ik dat weet :stuck_out_tongue:

ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus zal ik maar snel vertrekken maar er wacht ook een jongen op mij die ik heel erg leuk vind en hij mij ook en zijn hond was mee

ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus zal ik maar snel vertrekken maar er wacht ook een jongen op mij die ik heel erg leuk vind en hij mij ook en zijn hond was mee die enorm lief was maar

Ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus zal ik maar snel vertrekken maar er wacht ook een jongen op mij die ik heel erg leuk vind en hij mij ook en zijn hond was mee die enorm lief was maar een erg stom riempje omhad

Ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus zal ik maar snel vertrekken maar er wacht ook een jongen op mij die ik heel erg leuk vind en hij mij ook en zijn hond was mee die enorm lief was maar een erg stom riempje omhad en ze gingen samen naar een college geneeskunde

Ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus zal ik maar snel vertrekken maar er wacht ook een jongen op mij die ik heel erg leuk vind en hij mij ook en zijn hond was mee die enorm lief was maar een erg stom riempje omhad en ze gingen samen naar een college geneeskunde omdat ze extra uitleg wouden over

Ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus zal ik maar snel vertrekken maar er wacht ook een jongen op mij die ik heel erg leuk vind en hij mij ook en zijn hond was mee die enorm lief was maar een erg stom riempje omhad en ze gingen samen naar een college geneeskunde omdat ze extra uitleg wilden over hoe ze eerste hulp konden verlenen als

Ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus zal ik maar snel vertrekken maar er wacht ook een jongen op mij die ik heel erg leuk vind en hij mij ook en zijn hond was mee die enorm lief was maar een erg stom riempje omhad en ze gingen samen naar een college geneeskunde omdat ze extra uitleg wilden over hoe ze eerste hulp konden verlenen als hulp personen, ze stelden een paar vragen en gingen toen door naar

Ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus zal ik maar snel vertrekken maar er wacht ook een jongen op mij die ik heel erg leuk vind en hij mij ook en zijn hond was mee die enorm lief was maar een erg stom riempje omhad en ze gingen samen naar een college geneeskunde omdat ze extra uitleg wilden over hoe ze eerste hulp konden verlenen als hulp personen, ze stelden een paar vragen en gingen toen door naar de sauna nadat ze

Ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus zal ik maar snel vertrekken maar er wacht ook een jongen op mij die ik heel erg leuk vind en hij mij ook en zijn hond was mee die enorm lief was maar een erg stom riempje omhad en ze gingen samen naar een college geneeskunde omdat ze extra uitleg wilden over hoe ze eerste hulp konden verlenen als hulp personen, ze stelden een paar vragen en gingen toen door naar de sauna nadat ze struikelden over hun eigen voeten doordat

Ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus zal ik maar snel vertrekken maar er wacht ook een jongen op mij die ik heel erg leuk vind en hij mij ook en zijn hond was mee die enorm lief was maar een erg stom riempje omhad en ze gingen samen naar een college geneeskunde omdat ze extra uitleg wilden over hoe ze eerste hulp konden verlenen als hulp personen, ze stelden een paar vragen en gingen toen door naar de sauna nadat ze struikelden over hun eigen voeten doordat ze niet uitkeken waardoor ze

Ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus zal ik maar snel vertrekken maar er wacht ook een jongen op mij die ik heel erg leuk vind en hij mij ook en zijn hond was mee die enorm lief was maar een erg stom riempje omhad en ze gingen samen naar een college geneeskunde omdat ze extra uitleg wilden over hoe ze eerste hulp konden verlenen als hulp personen, ze stelden een paar vragen en gingen toen door naar de sauna nadat ze struikelden over hun eigen voeten doordat ze niet uitkeken waardoor ze op hun gezicht vielen, waarna

Ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus zal ik maar snel vertrekken maar er wacht ook een jongen op mij die ik heel erg leuk vind en hij mij ook en zijn hond was mee die enorm lief was maar een erg stom riempje omhad en ze gingen samen naar een college geneeskunde omdat ze extra uitleg wilden over hoe ze eerste hulp konden verlenen als hulp personen, ze stelden een paar vragen en gingen toen door naar de sauna nadat ze struikelden over hun eigen voeten doordat ze niet uitkeken waardoor ze op hun gezicht vielen, waarna ze dus naar de sauna gingen waar ze diepdonkerbruin uitkwamen omdat de saunabank te hoog stond, en toen gingen ze

Ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus zal ik maar snel vertrekken maar er wacht ook een jongen op mij die ik heel erg leuk vind en hij mij ook en zijn hond was mee die enorm lief was maar een erg stom riempje omhad en ze gingen samen naar een college geneeskunde omdat ze extra uitleg wilden over hoe ze eerste hulp konden verlenen als hulp personen, ze stelden een paar vragen en gingen toen door naar de sauna nadat ze struikelden over hun eigen voeten doordat ze niet uitkeken waardoor ze op hun gezicht vielen, waarna ze dus naar de sauna gingen waar ze diepdonkerbruin uitkwamen omdat de saunabank te hoog stond, en toen gingen ze naar de kruitvat om witte foundation te kopen zodat ze hun echte gezichtskleur weer terug kregen, maar

Ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus zal ik maar snel vertrekken maar er wacht ook een jongen op mij die ik heel erg leuk vind en hij mij ook en zijn hond was mee die enorm lief was maar een erg stom riempje omhad en ze gingen samen naar een college geneeskunde omdat ze extra uitleg wilden over hoe ze eerste hulp konden verlenen als hulp personen, ze stelden een paar vragen en gingen toen door naar de sauna nadat ze struikelden over hun eigen voeten doordat ze niet uitkeken waardoor ze op hun gezicht vielen, waarna ze dus naar de sauna gingen waar ze diepdonkerbruin uitkwamen omdat de saunabank te hoog stond, en toen gingen ze naar de kruitvat om witte foundation te kopen zodat ze hun echte gezichtskleur weer terug kregen, maar de witte foundation was niet meer te koop dus gingen ze naar de etos

Hahaha, echt leuk geworden :grinning:

Ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus zal ik maar snel vertrekken maar er wacht ook een jongen op mij die ik heel erg leuk vind en hij mij ook en zijn hond was mee die enorm lief was maar een erg stom riempje omhad en ze gingen samen naar een college geneeskunde omdat ze extra uitleg wilden over hoe ze eerste hulp konden verlenen als hulp personen, ze stelden een paar vragen en gingen toen door naar de sauna nadat ze struikelden over hun eigen voeten doordat ze niet uitkeken waardoor ze op hun gezicht vielen, waarna ze dus naar de sauna gingen waar ze diepdonkerbruin uitkwamen omdat de saunabank te hoog stond, en toen gingen ze naar de kruitvat om witte foundation te kopen zodat ze hun echte gezichtskleur weer terug kregen, maar de witte foundation was niet meer te koop dus gingen ze naar de etos, daar hadden ze witte foundation gekocht en deden het op hun gezicht …

Ik ging naar buiten omdat ik naar school moest en mijn vriendin wacht op mij dus zal ik maar snel vertrekken maar er wacht ook een jongen op mij die ik heel erg leuk vind en hij mij ook en zijn hond was mee die enorm lief was maar een erg stom riempje omhad en ze gingen samen naar een college geneeskunde omdat ze extra uitleg wilden over hoe ze eerste hulp konden verlenen als hulp personen, ze stelden een paar vragen en gingen toen door naar de sauna nadat ze struikelden over hun eigen voeten doordat ze niet uitkeken waardoor ze op hun gezicht vielen, waarna ze dus naar de sauna gingen waar ze diepdonkerbruin uitkwamen omdat de saunabank te hoog stond, en toen gingen ze naar de kruitvat om witte foundation te kopen zodat ze hun echte gezichtskleur weer terug kregen, maar de witte foundation was niet meer te koop dus gingen ze naar de etos, daar hadden ze witte foundation gekocht en deden het op hun gezicht, toen leken ze net spoken