Hey! Ik vroeg me af of er hier nog meer meiden zijn die komend jaar met een studie aan de VU gaan beginnen, welke studie jullie gaan doen en of jullie ook naar de introductieweek van de VU gaan!
Nog anderen die volgende week ook naar de IDEE week van de VU gaan?
Hoi hoi, ik ga ook naar de idee-week. Die van mij duurt trouwens 2 weken, omdat ik de opleding rechtsgeleerdheid ga doen.
Leuk! Wow twee weken is best lang! Wat heb jij allemaal aan info gekregen over de idee-week? Weet jij wanneer je hoort in welk groepje je zit? Maandag pas?
Maandag krijg je te horen in welk mentorgroep je zit. En voorderest heb ik via de post een boekje gekregen van de introductiedagen. Spannend hoor. Welke opleiding ga jij volgen?
Ik ga gezondheid & leven studeren en heb mij ook ingeschreven voor de introductieweek!
Ik heb alleen nog geen slaapplaats, dus dat is wel lastig. Ik zie het wel maandag!
Ja ik ook! Ik ga gezondheidswetenschappen doen!
Ben wel benieuwd maar heb er wel zin in! Gaan jullie ook echt elke avond/nacht mee uit denk je?
Ik hoop wel elke dag mee te gaan. Overnachten doe ik thuis.
Ja ik ook! Woon je in de buurt van Amsterdam dan?
Ja ik hoop het ook, ik overnacht ook gewoon in Amsterdam, maar niet thuis? Woon je wel in de buurt van Amsterdam dan?
Nee, ik woon 1 uur met de trein van amsterdam.
Ik vroeg mij trouwens af of jullie met de fiets gaan. Aangezien mijn ov-studentenkaart maandag geldig is, ben ik van plan om met het openbaar vervoer te reizen.
Ik ga bij mijn opa slapen, die woont iets minder dan een uur reizen van de vu af, wel moet ik elke avond dus de laatste trein om 00:15 hebben helaas…
Ik heb vandaag een fiets bij de vu gezet, maar ik wil eigenlijk zoveel mogelijk met OV doen, want anders blijft mijn fiets steeds overal staan en moet ik hem de volgende dag steeds weer ergens ophalen.
Ik meld me! Ik ga gezondheid&leven studeren
Ik ga ook naar de introductie. M’n broer woont in Diemen en is nu op vakantie dus ik kan gelukkig in zijn kamer slapen!
Trouwens, ik kreeg net een mailtje van m’n mentor dus de groepjes zijn al wel bekend en ik heb ook even m’n mentoren en wat andere mensen opgezocht op facebook dus dat was wel leuk om te zien.
Waaah wat leuk! Misschien kom ik je wel tegen
Maar je kan toch nog niet gratis reizen met je ov dan? Want als ik bij duo inlog staat er dat studentenreisproduct pas geldig is vanaf het moment dat je stufi in gaat.
Ik moet nog even kijken wat ik doe, ik vind elke nacht stappen wel wat te veel van het goede maar aan de andere kant heb je natuurlijk maar een keer introductie!
@toxiciteit Jawel, omdat ik van studie heb gewisseld krijg ik al studiefinanciering en vanaf vandaag mag ik doordeweeks gratis reizen!
Oh dat is echt super chill! Ik ben namelijk echt veel geld kwijt aan ov en dan moet ik ook nog een fiets huren want ik ga m’n mooie fiets echt niet meenemen naar Amsterdam, dan ben ik hem binnen een dag kwijt.