Ik slik al sinds mijn 14e de pil (ben nu 18) maar ik denk dat mijn huidige pil te licht voor me is geworden oid. Ik krijg tussendoor bloedingen, heb weer superveel last van mijn menstruatiepijn etc. Nu heb ik 2x een andere pil voorgeschreven gekregen van mijn huisarts, als oplossing, waar ik 2x best wel ontevreden over was.
Ze weet echt vrij weinig van wat bij iemand past, ze vroeg zelfs aan mij welke pil met welk hormoon ik wilde proberen, want voor haar was het ook maar een beetje gokken. Ik was hier best boos over, gebruik nu wel weer mijn oude pil, dan weet ik iig zeker dat ik veilig ben, maar ik heb nogsteeds bloedingen tussendoor, en ik ben nu ongesteld maar heb zoveel hoofdpijn dat ik echt moeite heb met focussen op wat ik nu typ. Ik ben ook superemotioneel enzo, heel vevelend allemaal. Dit had ik dus ook voor ik de pil ging gebruiken en dit was ook de rede waarom ik hem wil gebruiken, en ik zou dus graag een andere oplossing willen.
Mijn moeder zei, ga dan naar een vrouwenkliniek. Maar hoe werkt dat dan?
Wat gaan zij doen, wat kunnen zij doen, en kun je zomaar terecht bij een vrouwenkliniek?