Vrouwenkleding mix met o.a. Berschka, Zara en Newlook

Hallo daar iedereen, ik heb eens me kast uitgeruimd en heb een heleboel te koop gezet op marktplaats, ik dacht laat ik dit hier ook eens neerzetten! Hieronder dus een aantal voorbeelden, maar als je meer wilt zien kan je naar mijn marktplaats! Prijzen variëren van 2 tot 15 euro, maar je kan er ook op bieden.
Graag reageren via marktplaats! Het kan worden opgehaald in Hilversum.

Ik verkoop dit nep leren jasje omdat ik eruit ben gegroeid.
Heb hem met veel liefde gedragen, maar er zijn geen beschadigingen.
Hij komt van de New yorker en de maat is 36. 15 euro
LINK

Ik heb deze jurk 3 jaar geleden gekocht en heb hem helaas maar 3 keer aan kunnen doen omdat ik er gelijk uit gegroeid was. Het ideeën prachtige khaki maxi jurk die perfect is voor de komende herfst trends. Hij is iets ingenomen bij de bandjes. Maat 36. 15 euro
LINK

Hierbij verkoop ik mijn maxi jurk met zwart / grijs verticaal strepen van topshop, maat m maar valt klein. Ik heb hem Maar een paar keer aan gehad. 10 euro
LINK

Dit jurkje van berschka heeft lange mouwen en een nette elegante strakke pasvorm, de bovenkant is een klein beetje transparant wat er voor zorgt dat het net wat stoerder word. Hij heeft een elegante klassieke zwarte / oudroze / groene bloemenprint. Maat M. 10 euro
LINK

Dit korte jurkje van berschka heeft een Bordeaux rode kleur en een elegante witte bloemenprint, hij heeft korte mouwen en een lage rug. Hij heeft een flatterende v-hals met een zilveren rits. Maar een paar keer gedragen, geen beschadigingen. Maat m. 10 euro
LINK

Deze kaftan heeft een Bohemen patroon en bruin / blauw / oranje bloemen print, hij heeft een kanten hals en een koortje om je taille die je aan kan trekken. Officieel is het one site, bij een m valt het als een lange top. Misschien 1 of 2 keer aangehad. 10 euro
LINK

Deze crop top met zwart witte polkadots print heeft een retro pin up vibe. Hij komt van de primark en is maat 38. 5 euro
LINK

Deze chique elegante witte doorzichtige blouse met ruffels aan de voorkant en een zwarte hals die zorgt voor contrast. Hij is van zara en heeft maat S. 10 euro
LINK

Deze doorzichtige nude kleurige blouse zonder mouw heeft een a symmetrisch onderkant en een zwarte kraag. 1 of 2 keer gedragen. Maat m. 8 euro
LINK

Hierbij verkoop ik dit houthakkers blouse van forever21, hij heeft een rood / wit / blauw tartan print en open schouders. Het is gemaakt van een dun kreukloos materiaal. Maat M. 10 euro
LINK

Hierbij verkoop ik mijn t-shirt van de pull and beer, maat 36. Het shirt is khaki en heeft een kruis van gunmetal studs, hij zit erg los en casual. 8 euro
[url=http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/t-shirts/m977632850-khaki-t-shirt-met-een-kruis-van-studs-van-de-pull-and-bear.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr]

http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/t-shirts/m977632850-khaki-t-shirt-met-een-kruis-van-studs-van-de-pull-and-bear.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

Deze lange tanktop heeft een dunne zwarte doorzichtige stof en er staat een tijgerhoofd erop met turquoise ogen. Gedragen maar geen beschadigingen. Van h&m divided, maat 38. 8 euro
LINK

Hierbij verkoop ik deze warme gebreide grijze trui waar in het midden een kruis in gebreid is van Newlook, maat m. Gedragen maar geen beschadigingen. 8 euro
LINK

Deze zwarte blouse van Forever21 heeft een wit geometrisch tartan patroon en 2 borstzakjes, maat m. Gedragen maar geen beschadigingen. 8 euro
LINK

Deze zwart witte verticaal gestreepte broek is gedragen maar er zijn geen beschadigingen, hij is van h&m divided en maat 36. 7 euro

Deze zwarte skinny jeans hebben een elastisch detail aan de onderkant, hij is van de berschka en de maat is 27. 7 euro

Deze jeans shirts zijn gemaakt van een donkerblauwe Spijkerstof, maat s. 5 euro
LINK

Graag hoor ik van je!

Overige items

Ruil je het groene shirt? :slightly_smiling_face:

Nee sorry!