vrouwen stripclub

Weet niet waar ik deze vraag moet plaatsen dus zet hem maar bij seks want ik denk dat het daar het meest dichtstbij komt.

Bestaan er vrouwen stripclubs in nederland? heb op internet gezocht maar kon niks vinden
Heeft er iemand tips waar je die dan kan vinden?

Heel erg bedankt :bowing_man:

Bedoel je zoiets als in Magic Mike?

haha ja precies!

Is er vast wel, probeer het op te zoeken op google, maar typ dan ‘stripclub voor vrouwen’ want dat is iets duidelijker vind ik persoonlijk

Tis echt heel moeilijk om te vinden. Heb ‘stripclub voor vrouwen’ getypt maar daar komt ook niks uit. Het komt altijd uit op mannen stripclubs :rage: :stuck_out_tongue:

Vrouwen stripclubs klinkt meer alsof er vrouwen strippen.
Toen ik het las dacht ik echt ‘‘Ja joh dat is toch bijna altijd zo.’’

hahah ja moet ook steeds goed nadenken hoor voordat ik het opschrijf!

http://www.erotischdineren.nl/pages/23196/_Home.html

Volgende keer iets beter zelf zoeken? :wink:

Van de eerste link dat zijn vooral uiteindelijk mannen stripclub dus dat hebben ze verkeerd aangegeven jammer genoeg :frowning_face: had hem al gevonden
de tweede link dat is in Chicago :PP De derde link is dineren en ik wilde echt heel graag gewoon een club :frowning_face:(

Tis echt moeilijk om te vinden!

Maar super lief dat je voor me ging zoeken lunacy! had niet verwacht dat iemand dat zou doen

Je moet in iedergeval het woord vrouwen niet gebruiken, want dan krijg je vrouwelijke strippers.

Er zijn er wel een heleboel met beiden, maar dan krijg je meer echt een lapdance idee ipv op zo’n podium.

Ik moet dat toch nog een keer downloaden

Ik zal verder zoeken zonder dat woord. Hoop dat ik nu meer geluk heb.
Dat is wel jammer want persoonlijk vind ik vrouwen half naakt echt een enorme afknapper haha :stuck_out_tongue:

Aanrader!!

Wat hoe dan. Half naakte vrouwen zijn prachtig.

Niet als je compleet 100% hetero bent. haha :stuck_out_tongue: Ik ga voor de mannen

Ik weet wel dat een paar vriendinnen van mij een keer naar the Chippendales zijn geweest. Dat is een groep van halfnaakte mannen die dan langs kroegen tourt en dan strippen zoals die mannen in Magic Mike.

Ik weet er verder niet zoveel van omdat ik daar totaal niet van hou, maar misschien heb je er iets aan? :’)

Hahaha ik ben ook 100% hetero, maar toch vind ik sommige vrouwen echt prachtig. Ze missen alleen toch wat me zo aantrekt in jongens.

Dankjewel heb er zeker wat aan. Ik ga er zeker naar informeren en dankjewel voor je reactie!

Alsjeblieft, geen dank! :slightly_smiling_face: