vrouwen? je kan beter bier brouwen!

heb je ook altijd het idee dat jongens meisjes TOTAAL NIET snappen?

Daar zijn het jongens voor

Ik vind net dat mijn vriend mij TE GOED snapt.
Ik kijk naar hem en hij leest zo mijn gedachten.

Das ook nie leuk… xD

nee, maar als wij eens romantisch proberen te doen is het altijd zo van; oo lief hoor. en dan op zown toon van; oké dan!?

uhu nogal ja

Nou die is dan echt one of a kind!

haha ja dat dacht ik dus ookal!

Ik moet toegeven… ik snap ze af en toe wel hoor (die jongens), want vrouwen zijn ook gewoon belachelijk ingewikkeld.

Doen ze iets… is het niet goed.
Doen ze niets… is het niet goed.

Als een vrouw zegt: ’ Laat me met rust’, weet je niet of ze nou wil dat je haar troost (als ze verdrietig is), of dat je haar echt met rust moet laten.

Hoe zou dat toch ook komen?
Wij hebben ook zo’n manier om van alles een groot spel te maken :’)

Dit is echt heel erg waar ja.

Haha ik denk dat iedereen op dit topic klikt om de titel alleen al (’: Maar ik ben het ook wel een beetje eens met Schynzel.

Helemaal gelijk.
Nuja, daarom vind ik ze net leuk (: en dan weer niet, en dan weer wel.
*zucht*

Ja of van die meisjes/vrouwen die gaan vragen als ze in de stad lopen: ‘Vind je haar knap?’
Als de jongen dan ‘ja’ zegt is ze beledigd, als hij ‘nee’ zegt liegt hij. :stuck_out_tongue:

Maarja zelf doe ik dit soort dingen niet echt, 'k vind vrouwen vaak wel zeikerig en aanstellerig doen.

Vind je het gek als jullie altijd iets anders zeggen dan dat je bedoeld :stuck_out_tongue: Nou ja niet altijd, want dan zou je nog weten dat je het niet moet geloven. Je kunt jullie alleen maar goed snappen als je jullie een voor een een beetje leert kennen en dan met Trial & error ziet wat jullie nu eigenlijk bedoelen met wat.

Haha ja inderdaad ( ':
Dat doet mijn vriend ook, dan zegt ie bijv. : Je bent boos he lieverd? (als we ruzie hebben gehad over iets doms, en dan zeg ik: Nee), en dan zegt ie: ‘‘WEL!’’, nouja uiteindelijk moet ik hem gelijk geven XD

Hahah mijn vriendje snapt me juist ècht niet. Best frustrerend want het draait veel uit op teleurstelling.

dubbel

haha mijn vriend snapt me soms echt helemaal =)
en soms heb je et idee alsof ie me niet snapt xD maar das minder vaak