Vrouwelijke pizzabezorgers?

Dat was ik me dus laatst aan het afvragen, bestaan die :grinning: ?

Lijkt me wel een chill baantje. Ik hou wel van scheuren op me scooter, dus dat is hobby en werk in 1! Alleen jammer dat ik dan weer zo slecht ben in kaartlezen/de weg zoeken… Misschien dat ze er daarom juist niet zijn haha; omdat vrouwen slecht zijn met de weg zoeken, of omdat ze bang zijn in het verkeer. ?

Die zijn er echt wel hoor, maar vaak zijn het buitenlanders die dat doen, toch?

Volgensmij gewoon omdat vrouwen minder vaak scooters hebben en liever binnen werken.
Mij lijkt het ook wel tof, heb alleen geen scooter/brommer xD
Maar jongens hebben idd vaak meer ruimtelijk inzicht, al heeft dat ook met oefenen te maken en verschilt het ook per persoon.
Ik kan zelf wel goed kaartlezen, op mijn werkweek in barcelona had ik 1x op de kaart gekeken en kon ik vervolgens de rest van de week de weg vinden xD

Vrouwelijke pizzabezorgers zullen vast wel bestaan, alleen veel minder.

Jaha, natuurlijk mag een vrouw pizzaberzorgster worden. Het zou vreemd zijn, en ook een beetje discriminerend als vrouwen werden afgewezen.

Ga anders eens langs in een pizzeria in je buurt!
Ennne, maak je geen zorgen over dat kaartleesgedoe, tegenwoordig heb je al een GPS-systeem voor niet eenz zóveel geld. Word vast vergoed door je werkgever (hoop ik dan).

Succes!

volgens mij doen ze bijna nooit vrouwelijke pizzabezorgers ivm de veiligheid van de vrouwen…

het lijkt mij heel erg eng werk!
je weet maar nooit in wat voor buurt je terecht komt!
mijn mening :zipper_mouth_face:

Eh, dat hierboven is niet waar :stuck_out_tongue:
Bij ons in de stad, bij domino’s (of hoe je dat ook schrijft, je weet wel; die reclame ‘dingdong pizza’)

Daar nemen ze dus geen meisjes aan.
(omdat ze naar binnen kunnen worden gelokt bla bla)

Ik heb zo’n beeld van een pizzaberzorgen, zo’n hele sexy italiaan met een hele zwoele stem en prachtige ogen (en naturelmente heel mooi gespierd) die dan ‘s avonds in het donker je heerlijke pizza komt afleveren. :’)

Oho, maar jongens ook hoor.

Omg, gebeurd dat?

belachelijk.

hahahaha ;p

Dat is natuurlijk wel zo, dat vrouwen snel aangerand zullen worden, ze kunnen zich minder makkelijk verweren dan mannen.

Maar je weet toch nooit van te voren of er een man/vrouw je pizza komt bezorgen?
Ik denk ook eigenlijk dat het wel meevalt hoeveel van dat soort gekken er zijn, iig in de stad waar ik woon.
Desnoods ga je er snel vandoor en hebben die mensen gratis pizza xD

Wat een onzin!

Als het onzin was dan zouden ze die maatregel niet nemen, he.

Ik ken iemand, die doet dat dus
en die heeft al een paar keer dronken mensen meegemaakt.
Als je als meisje daar zou moeten aankloppen,
tsja… ik kan me er wel wat bij voorstellen eigenlijk…

Maar ondertussen ken ik ook een meisje die dit doet hoor,
dat is wel al een tijdje geleden (weet niet of ze het nog doet?) en ze is al wat ouder, maar toch…

Ik denk dat het ligt aan de baas; het is tenslotte maar net wat hij wilt (of niet XD )

Je kan een tomtom nemen, die wijst je de weg… Misschien krijg je die dan zelfs wel van je werk?

Bij de pizzading van mijn broer (Domino’s) mogen meisjes geen pizza’s bezorgen, in verband met veiligheid. Ik snap het op zich wel, maar ik vind het ook wel jammer, zou het zelf wel eens willen doen xD

das maar beter ook