Vrouwelijke ejaculatie

Sommige vrouwen kunnen een orgasme krijgen via stimulering van de G-plek. Ik heb hierover gezocht op internet en las dat er bij vrouwelijke ejaculatie een geurloze en heldere vocht vrij komt. Nu ben ik benieuwd of dit uit de urinebuis komt, iemand enig idee?

Nee want als het uit je urine buis zou komen zou het op plas lijken.

Het komt gewoon uit je vagina … (je baby gaatje :’))

Mij lijkt dat je vingers dan toch in de weg zitten?

Er zit zn grote druk achter dat je vingers niet meer in de wegzitten :slightly_smiling_face:

Wat voor vocht is het dan eigenlijk, wat eruit komt?

Misschien een domme vraag maar ik heb me hier nooit echt mee bezig gehouden :stuck_out_tongue:

Ik normaal ook niet hoor, totdat ik dat topic las over squirten haha. Ik heb er hier over gelezen.

Het is net als sperma alleen dan veel dunner het is net water …

Eh de enige gelijkenis is dat het allebei vrijkomt tijdens een orgasme, dus het is niet net als sperma.

Het lijkt er wel op alleen is het gewoon net als water … en het is dan niet vruchtbaar ofshizz.

Ooh okee!

Maar ehm… net als sperma? Er zitten toch helemaal geen zaadjes in, dus dan lijkt het toch eigenlijk helemaal niet op sperma? Is het misschien meer als speeksel?

http://i42.tinypic.com/29xjh2e.jpg

-

Het lijkt niet eens op sperma, niet in functie en niet qua ‘uiterlijk’. Het is niet wit, niet stroperig of iets dergelijks. Ik snap niet hoe je daarbij komt.

het is het zelfde vocht als wanneer je “nat” bent alleen in een grotere hoeveelheid. t is absoluut niet te vergelijken met sperma…

squirten lijkt me moeilijk? als je al moeite hebt om klaar te komen als meisje

Je moet gewoon de tijd er voor nemen, en veel uitstellen.

uitstellen is niet nodig, ik krijg het bij me zelf ook niet voor elkaar, alleen als me vriend het doet.
t gebeurt je gewoon;)

Volgens mij kan ook niet iedereen het

Ik heb wel vaak dat er een beetje vocht spuit als het moment daar is, maar dat komt uit m’n blaas. Dus voordat ik te vroeg begon te juichen dat ik kan squirten, wilde ik het zeker weten haha

Hoe weet je zeker dat het uit je blaas komt?