Vrouwelijke ejaculatie

Het kan best zijn dat er al wat over bestaat, dan mag hier een slotje op, maar:

Ik vroeg mij af of er hier meiden zijn die wel eens zijn klaargekomen, maar toen echt geëjaculeerd hebben? En hoe voelde dit/zag dit eruit? Ik weet dat dit een onderwerp kan zijn met nogal een taboe erop, maar ik vraag het mij echt af… Daarom heb ik ook even een nieuw account aangemaakt vanwege preutsheid.
Ik denk zelf ook wel een geëjaculeerd te hebben, aangezien het vocht tótaal kleurloos was en helemaal niet naar urine rook, maar het kwam er niet zo ‘krachtig’ uit…

Ok. Sorry. Maar ik kan het echt niet beter verwoorden :")

Ja het kan dus,
maar ik raad je niet aan te kijken :'DD

Let op: link met seksuele filmpjes

Oké, gezien het die naam heeft en het een Tumblr is weet ik inderdaad niet of ik moet kijken… xD

Ja ik snap wat je bedoeld met dat beeld… was ook te nieuwsgierig. Thank you xD

Het vervelende is, ik heb dat dus ook, dat ik het gevoel heb dat ik moet plassen. Dus vaak laat ik mijn vriend dan ook stoppen, terwijl dat waarschijnlijk niet hoeft. Ik weet niet hoe het mij is gelukt, maar ik ben dus waarschijnlijk toen ik mij aan het masturberen was klaargekomen, voelde ook alsof ik moest plassen, maar ik was nog naar de WC geweest dus die kans was niet erg groot. Toch maar laten lopen, was helemaal doorzichtig en totaal geurloos, maar niet in de ‘snelheid’ zoals je ze in de (waarschijnlijk helaas pure sensatie) verhalen hoort. Dus nu twijfel ik. Toch maar bespreken ben ik bang.

AH SLAK BAH

:rainbow_flag:

HAHAHAHAH IK HEB ER DOORHEEN GESCROLLD EN OMG SOMMIGE ZIJN ECHT EXTREEM
kan dat wel echt zijn? nohhh.

Euhm ja t kan, en je merkt het zeker :stuck_out_tongue: Voelt trouwens niet als plassen… Als in, je ‘knijpt’ niet. Kan het niet beter verwoorden. Dus als je niet bewust aan het plassen bent in bed denk ik dat dat idd is wat er is gebeurd :stuck_out_tongue:.
(Niet gekeken naar de filmpjes trouwens, lijkt me ranzig xD)

Ik weet niet of ik dat heb, geen klaarkomgevoel of zo, maar wel vocht :flushed:

Sorry voor de informatie

Ik durf die link echt niet aan te klikken hahaha

Haha, ze zeggen dat je altijd naar je gevoel moet luisteren, dus zou t niet doen

oke ik probeer serieus naar die link te kijken omdat het lachwekkend is sommigen, maar mijn vriend wilt dat ik het weg klik omdat het meeste goor is :pensive:

Zelf ejaculeer ik ook, maar niet zoveel of zo heftig dat het op een plasstraal lijkt …
Ik kreeg ook eerst dat plasgevoel, maar mijn vriend zei toen dat ik het gewoon moet laten gaan
Oke ik vind dit veelste veel informatie maar goed xD

Ik heb het wel eens gehad. Vond het geen succes, voegde voor mij verder niks toe en het bed was hartstikke nat.

Die link is echt te erg… na ja… maar ik ben zelf nog niet zo hard spuitend klaargekomen maar wat bij mij wel zo is, is dat het de keren erna gemakkelijker gaat en dan ook steeds iets harder. Het is inderdaad helder en geurloos, maar die kracht moet je oefenen, al geloof ik niet dat het zo is als je soms wel ziet.

Haha pas daar alsnog wel echt mee op! ik heb dit ook een tijd gehad, wilde weten of ik het kon, elke keer vooraf naar de wc, nou toch vond mijn blaas het nodig om de laatste restjes plas bij elkaar te spronkelen en dat er vrolijk uit te gooien. Dus ik heb het inmiddels maar opgegeven. Probeer het anders eerst gewoon met jezelf, zonder vriend. Misschien is dat makkelijker, tenzij je het aandurft met je vriend natuurlijk!

Lijkt me echt niet lekker ofzo, volgens mij voelt t echt alsof je aan t pissen bent en je kan niet stoppen haha. Maar het kan ja, ik ken iemand die het kan.

:upside_down_face: :grin: :grin: :grinning_face_with_smiling_eyes: :anguished:?