Vrouw vermoord kids bijna om het eind van de wereld!

Een vrouw uit Amerika is doorgedraaid om de voorspelling dat de wereld zou vergaan op 21 mei.

Ze heeft de kelen van haar dochters doorgesneden en wilde daarna zichzelf vermoorden, maar ze zijn allemaal net op tijd gered.

http://www.telegraaf.nl/b…Apocalyps__.html?p=17,2

Meningen?

Ophangen. That’s all I’ve got to say.

Wtffff. Dit is dus een reden waarom mensen niet het einde van de wereld moeten voorspellen.

Tja, wat anders kun je ervan vinden dan dat het gewoon gestoord en ziek is? Maar ik verbaas me tegenwoordig nergens meer over, ik had al wel verwacht dat er wel een paar personen zouden zijn die door zouden draaien met al die onzinnige voorspellingen.

Zelf vind ik het jammer dat mensen die reageren op het artikel op telegraaf.nl die ene predikant die het voorspelde de schuld geven of de religie de schuld geven.

Je moet de schuld bij de schuldige laten. Die vrouw is idioot in dr hoofd, en die predikant moet niet proberen God te spelen. Die mensen hebben allebei een steekje los, daar heeft religie niets mee te maken.

Daarom moeten van die achterlijke debielen die alleen maar op zoek zijn naar publiciteit niet zomaar zulke dingen zeggen.

Ik vind die mensen die geloofden dat de wereld zou vergaan best dom en ik vind het goed dat haar kinderen bij haar worden weggehaald, want volgend jaar vergaat de wereld weer volgens de maya kalender en straks gaat ze, ze dan weer proberen te vermoorden. :’)

maar, dat is toch raar.
als je dit soort dingen geloofd, ben je meestal christen. maar deze vrouw wilde niet dat haar kids pijn zouden leiden onder de rampen. er werd gezegd dat alle brave christenen gewoon gered zouden worden door God, en alle niet gelovige zouden sterven aan de rampen.

maar deze vrouw geloofde dus wel in deze onzin, maar was geen gelovige? dat is raar.

dat er mensen zijn die daar heilig in geloven :hammer:

Wtf.

zzoooo die predikant en dat moordwijf hebben hun aandacht ook weer gehad.
VOLGENDE

!!!

Dit.

Elke keer als er wordt voorspeld dat de wereld vergaat zijn er zoveel mensen die er een einde aan maken. Hoe kan je na al die keren dat er niks is gebeurt nog die rampvoorspellingen geloven? Naïeve mensen…

Zoiets kan alleen in Amerika. Oke dat mag ik niet zeggen maar het verbaasd me niets in elk geval. Hoe dom kun je zijn?

Zoiets had ik al verwacht, er zijn meer mensen die zich helemaal in de nesten hebben gewerkt.

doe alleen zelfmoord dan.

WTF!? Dit bewijst wel weer hoeveel gekke er op de wereld rondlopen. Dat mens heeft echt een psychische stoornis! Hier kan ik echt facking boos om worden!!
Echt hoe dom kun jij om te geloven dat de wereld zou vergaan? Kom op zeg.

OMG
Ik had dit eerlijk gezegd ook verwacht