Vrouw na tien jaar dood gevonden in haar huis

Wat vinden jullie hiervan? En zouden jullie het gemerkt hebben als dit jullie buurvrouw was geweest denk je?

Ik zou dat sowieso merken!

Zat ik net aan te denken.

En ook best sneu dat niemand die met haar omging of haar beter kende haar miste…

Ik zou zoiets al na 1 week merken, of misschien zelfs minder. Laat staan 10 jaar. Gaat het dan op een gegeven moment niet stinken ofzo?

Te bizar voor woorden!!!

Vind het ook een beetje raar… Als je als buren nóóit licht aan of uit ziet gaan, stapels ongeopende post en inderdaad, hoe wordt gas/water/licht betaald?

Ja ik las dit vandaag! Ik vond het echt een vreemd verhaal. TIEN jaar en níemand die iets merkt?

Ja heel ernstig natuurlijk, maar als ik het nu zo zie zou bij mijn buren hetzelfde kunnen gebeuren. Die zie ik alleen op het moment dat we samen op de galerij staan en de slaapkamers zijn aan de galerijkant dus je kan die mensen ook niet bezig zien in de keuken ofzo als je langsloopt. Daarnaast vind ik niet dat je met je buren moet omgaan. De buren van mijn ouders zijn verschrikkelijk en daar ga ik dan ook niet op letten. Niet dat ik het niet ernstig vind, maar ik vind niet dat je de buren daar op kan aankijken

Automatische incasso + automatisch gestorte AOW? Ze was volgens mij 74 toen ze overleed.

de rekeningen kunnen door automatische incasso gegaan zijn. Als die persoon een AOW/uitkering had dan blijft dat wel doorgaan. Dus ja zo raar is het niet :'D

Oh dus als ze nou niet dood was, was ze 84 jaar oud? Sorry maar je merkt na 10 (!) jaar toch wel dat je buurvrouw of whatever dood is?

Mijn muren zijn heel geluidsdicht (nu woon ik wel in nieuwbouw) dus ik hoor niks van mijn buren. Tja de geur lijkt mij wel opvallen, maar tegenwoordig word je ook raar aangekeken als je je ineens met dingen gaat bemoeien en om nou meteen de politie te bellen wanneer je geen gehoor krijgt als je aanbelt is ook overdreven. Die persoon kan weg zijn of op vakantie. Denk dat er misschien wel eens iets door de hoofden is gegaan maar dat mensen dingen niet erger willen zien dan het kan zijn.

Ik vind het best triest/zielig voor die vrouw, ook om dan te bedenken dat ze blijkbaar weinig tot geen contact had met familie/vrienden/buren etc.

Dit was dus ook op NOS en ik meende van hen dat er 1 buurman woonde en de rest van het pand staat leeg. Ook staan er meerdere huizen in die straat leeg en ze dachten dat ze naar een familielid was gegaan. Ook zonderde ze zich af en sprak niemand met de bewoner.
Maar wat ik zo vreemd vindt aan dit verhaal is dat die buurman niets gemerkt heeft, terwijl het verschrikkelijk stinkt als er een dode is. En na die 10 jaar ga je je toch afvragen waarom er niet meer gekeken wordt daar.

En had die vrouw geen kinderen of kleinkinderen? En als ze die had, die moesten dan toch allaaang merken dat ze was overleden.

Als je dat niet invult houden ze volgens mij gewoon het geschatte bedrag van het jaar ervoor aan. Maar toch vind ik het nog steeds een vreemd verhaal, ik weet niet hoeveel post ze kreeg maar als postbode moet je toch ook kunnen zien dat er op een gegeven moment een enorme stapel ligt. Bizar.

Had ze dan niet of geen contact meer mee

Oh hmm dat vind ik eigenlijk best zielig. Wat zouden ze wel niet denken als ze te horen kreeg dat die arme vrouw al 10 jaar lang dood is.