Vrouw draagt jaar lang dezelfde jurk

Sorry als dit al bekend was
Ik vond dit op nu.nl
Er is een vrouw die vanaf mei van dit jaar tot mei volgend jaar elke dag dezelfde jurk gaat dragen!
Die gaat ze dan elke dag met verschillende accesoires combineren waardoor ze er toch elke dag weer anders uitziet!
Dit doet ze voor een goed doel.

De site waarop ze elke dag laat zien hoe ze de jurk draagt:
http://www.theuniformproject.com/

Hier staat in het Nederlands wat haar doel ermee is:
http://www.nu.nl/lifestyl…r-lang-dezelfde-jurk.html

Hopelijk wel met hem tussendoor wassen. Bah.

idd gatver.
ik dacht meteen aan een vrouw die een jaar lang dezelfde jurk had gedragen zonder te wassen

volgens mij draagt ze om de dag een andere? want bij de ene zitten knoopjes, en bij de anders een plooi voorop =0

misschien heeft ze meerdere de zelfde jurken gekocht?

oh nevermind.

ze draagt hem andersom(I)

juist.

Mijn geschiedenisleraar dan, die draagt het hele jaar door dezelfde uberlelijke broek xD (zo’n eentje waarbij je de pijpen er op verschillende hoogtes af kan ritsen x.x)
Maar, best wel zinloos om het hele jaar die jurk te dragen :stuck_out_tongue:

tis nog een lelijke jurk ook Ö
als je dan toch een jaar in hetzelfde kledingstuk gaat lopen, zorg er in iig voor dat het een leuke is, en niet dat vod wat ze nu aan heeft…

Ze heeft gewoon een paar van dezelfde jurken denk ik ja. Het idee is dat in India enzo ze schooluniformen hebben, maar met accesoires toch hun eigen stijl hebben. En zij wil dan hiermee geld op halen voor die kinderen. Ik vind het opzich wel vet dat ze met dezelfde jurk zoveel dingen kan doen waardoor het toch lijkt dat ze telkens wat anders aanheeft (A)

Ik vind het juist een goed initiatief.

En al helemaal een goed idee voor mensen die maar één jurkje hebben :]
xD

boeien of ze het nou wast of het een mooie jurk is het gaat om het doel en dat is geld ophalen voor kinderen in india !! gelijk weer negatief omg.

helemaal met freaky eens!

Ik vind het echt een super leuk iniatief!
En al helemaal omdat ze er elke dag wel leuk en origineel uit ziet!

Origineel idee, voor het goede doel, maar inderdaad, het is wel te hopen dat ze het gaat wassen…

Gaaf idee :grinning:

slaapt ze er ook in? ';p

meen je dat serieus ? -.-

Ze draagt 'm wel geweldig!
En het is natuurlijk een goed initiatief. Hopelijk wast ze hem vaak genoeg anders is het maar vies.

Haha nee, dit kan ze toch niet menen? xD

Ja zogenaamd.
Ze ziet er wel elke dag anders door 1000 verschillende sieraden
Kan ze net zo goed elke dag gwn broekje, shirtje :'D