Vrouw bovenop

Oke ik vind het dus lastig als ik bovenop moet, of nja moet… moeten is een zwaar woord.

Laat ik het zo zeggen, ik wil niet dat de man de gehele tijd alles doet, maar ik ben onzeker als ik bovenop zit. Heb geen idee wat ik dan eigenlijk precies moet doen, laat je het uit je glijden en er weer in ( zoals hij ook doet en dan snel natuurlijk ) of laat je hem erin zitten en beweeg je dan wat naar voren…

Tips please!!

Op en neer! heen en weer bewegen vindt mijn vriend juist onprettig…

Gewoon op en neer gaan :slightly_smiling_face:

dat is juist me probleem… wat doe je op en neer =p Vond dit op google:

Een man vindt het lekker als je beweegt zoals je een autostoel naar voren trekt omdat je met je voeten niet bij de pedalen kan…en ook weer terug dus…en niet zo bruusk natuurlijk.
Vanuit je onderrug dus en idd een beetje ronddraaien is ook niemand vies van

Zoiets??

meestal laat ik mn vriend het werk doen als ik bovenop zit!
en anders naar boven en naar beneden bewegen.

Ik vond het eerst ook echt lastig maar het is helemaal niet zo.
Voeten plat op het bed (of waar dan ook!) en dan ergens op leunen. Ik leun op z’n borst. En dan gewoon op en neer!

http://forum.girlscene.nl…enop/list_messages/149459
Misschien heb je hier iets aan?

Haha mijn vriend vind het juist lekker als ik over hem heen “schuif”. Ook omdat dat een vrouw meer stimuleert dan wanneer je op en neer gaat.

‘‘Laat je hem erin zitten en beweeg je dan wat naar voren…’’. Dat dus.
Soms laat ik mn vriend bewegen haha. Het komt vanzelf goed, oefening baart kunst :wink:

Ik vind het ook moeilijk een ritme te vinden. Meestal houd ie mijn kont vast en lig ik over hem heen…beschamend als dat ik het niet zelf kan vind ik het wel haha

Volgens mij moet je idd ook meer schuiven.

Oke ik had van te voren al gezegd tegen hem “Er is me ooit verteld dat ik heel slecht ben in bovenop…” en dat ik me daardoor ook ongemakkelijk voel. Nu was het zeker 2,5 /3 weken verder, ik had aardig wat alcohol op dus nam het gehele initiatief en probeerde het. Zijn ogen waren meteen gevuld van genot en hij zei verast “Ik weet niet wie je gezegd heeft dat je dit niet kan, maar je doet het geweldig lekker”.

Dus iedereen bedankt voor de berichtjes, blijkbaar is het gewoon een kwestie van doen en je ziet wel. Wat mij betreft mag en nu ook een slotje op.

Ik vind het ook heel lastig, bij mijn ex was dat geen probleem en voelde het voor mij zelf beter,
nu moet ik er echt veel moeite in steken en wil ik hem echt doen genieten. wat me niet zo goed lukt.
ik voel mezelf heel erg onzeker als ik toch eens het initiatief neem, en we wisselen dan heel erg vlug. hij zegt dat ik zoveel mag oefenen als ik wil en dat het ook wel beter wordt.
ik denk dat je samen moet zoeken wat het lekkerste voelt voor jullie alle2.
vraag hem wat goed voelt, terwijl je bezig bent. laat hem een beetje leiden ?
uitproberen is de oplossing denk ik, iedereen is anders en iedereen vind iets anders lekker.

En dit moet geupt worden omdat…?

De jongen leid bij mij dan nog steeds wel een beetje, hij probeerde een beetje met zijn handen mij te laten bewegen op de manier waarop hij het fijn vond, dus misschien zou je kunnen vragen of hij dit ook bij jou wil doen