vroeger was het...

Dingen die er vroeger waren zijn in andere dingen veranderd.
zoals bijv. barbies in mobieltjes, lieve meisjes in bitches…
Wat vind jij nou veranderd.
Iets grappigs , iets raars, iets heftigs…
Lots of love. :couplekiss_man_woman:

Ik vond de programma’s vroeger zo leuk zoals powerpuff girls en Dragonball Z maar die dingen zijn weggehaald omdat ze te aggresief zijn en nu komt er nog maar Disney kots op tv.

Leuke programma’s zoals Lizzie Mcguire, Tracy Beaker in stomme Disney Channel programma’s!

was de muziek beter

dan heb ik het niet over 90’s

haha de 90’s waren idd verschrikkelijk qua muziek :’)

Gatver, disney :’) dat vind ik zo jammer. Al die leuke programma’s… en nu zijn die pokémonkaarten enzo ingeruild voor BBs…

Vroeger waren alle zangeressen nog normaal in videoclips, nu zijn ze (bijna) allemaal sletjes geworden.

Vroeger was het leuk om met vriendinnen ‘buiten te spelen.’
Nu is het meer ‘kom we gaan chillen.’

of

Vroeger waren rokers voor de kleine altijd ‘dom.’
Nu is het meer ‘stoer.’

Indeed. En nog zoveel meer :’)

Vroeger zei iedereen gewoon ‘Hoi!’ of ‘Hey!’
Nu zeggen veel mensen tegen iedereen ‘Schattie!’ of ‘Lekkerding!’

de leuke disneyfilms van vroeger; zoals lion king etc.(:
ik vind phineas and ferb etc opzich wel leuk, maar vroeger waren de tekenfilms 100000000x leuker dan Ph.&F.(:

toen waren de 'kinder’programma’s tenminste niet zo achterlijk nagesynchroniseerd. en dan heb ik het niet over tekenfilms ofzo hoor.

Vroeger kende ik elke pokemon bij naam, nu niet meer :cry:

Dat er vroeger geen Lots of Love werd gezegd. Dat ik me kan herinneren.

Ik weet niet of het aan mij licht,
maar die kleine kinderen zijn nu veel drukker, luisteren minder goed, etc.

terijwil ik een superbraaf kindje was, dus ik weetn iet of dat aanmij licht.

vroeger vroeg je aan iemand “wil je vrienden/innen worden?” nu is het “heb je hyves/twitter/facebook?”

Vroeger kende ik het woord kut niet en klote en dat soort woorden, nu kennen de kindjes van die leeftijd die ik toen was dat wel en gebruiken ze het ook veelvuldig.

Vroeger was het een briefje sturen met ‘Wil je verkering met mij xxxxxxxxxxxxxxxx …’ Nu is het een smsje sturen.

Vroeger was trut een erg scheldwoord, nu kijkt niemand verbaast op als je hoort ‘die kankerhoer dit, kankerhoer dat.’