Heyy lieve mensen
Ik heb een probleem waar ik eigenlijk al heeeel erg lang mee zit, en ik merk dat ik dat nu echt begin te merken.
Toen ik klein was, ben ik aangerand en misbruikt door iemand.
Mijn moeder was heel erg jong toen ze mij heeft gekregen dus ik logeerde wel regelmatig eens bij iemand anders zodat zij ook wat dingen kon doen etc.
Maar toen had mijn moeder een vriend op dat moment, en ik sliep bij de moeder van die vriend. Die vriend had een broertje en daar sliep ik bij op de kamer. (Ik was misschien 5-6 jaar), maar ik herinner me alles precies nog hoe het is gebeurd.
Hij heeft mij toen aangerand en misbruikt. (Wil liever niet in details treden).
Ik zit hier nog steeds heel erg mee, en ik merk het nu in het contact wat betreft jongens, ik durf niks meer. Omdat ik heel erg onzeker ben over mijzelf (ben gepest) en ja… ik weet niet. Ik vermijd het liefst contact met jongens, of ik reageer heel erg bot als ze een gesprek proberen aan te gaan of iets dergelijks. Ik heb ook nog nooit gezoend of uberhaupt een vriendje gehad, (wel op de basisschool maar dat is gewoon, ja iets kinderlijks denk ik).
Wat moet ik doen?
Niemand weet hier iets over, behalve een vriendin, waar ik steeds minder contact mee aan het krijgen ben. & Ik wil het NIET aan mijn moeder vertellen, ik wil haar hier niet mee lastig vallen aangezien het al zo lang geleden is. Ga daar maar vanuit, ik vertel het echt niet.
Liefs,
Janine