Vroeg thuis zijn.

hoi,
ik moet altijd om half 11 thuis zijn 's avonds zelf in weekenden en vakanties. ik ben 15, en ik wordt er echt gek van!
hoelaat moeten jullie thuis zijn? en hoe oud zijn jullie?

Ik heb werkelijk geen idee hoe laat ik op jouw leeftijd thuis moest zijn, mijn ouders vonden (als ik ‘veilig thuis kon komen’ = vriendin/gebracht worden) half 1 wel max denk ik?
Ik was meestal zelf op tijd thuis, zeker om 11 uur/half 12. → ik ging niet uit op die leeftijd :’)
p.s.; ik spreek dan voor de weekenden.

Ik ben nu 19 en heb geen verplichte tijden meer

Ik heb geen tijd om thuis te komen maakt niet uit hoelaat ik thuis kom.
Behalve dan als ik naar school moet. Dan moet ik wel op tijd thuis zijn maar ze zeggen me geen tijd ofzo meestal is dat 10 uur omdat ik op tijd in bed wil liggen.
Ik ben 19 jaar trouwens.

Ik ben 15 en moet voor het donker thuis zijn :’)

Eerlijk gezegd vind ik dat best een goede tijd voor een 15-jarige. Voor schooldagen vind ik dat zelfs laat. Op mijn 15e mocht ik zelf bepalen hoe laat ik naar bed ging en bij mij was dat rond half 10.

Mijn vriend moest zelfs op zijn 18e nog om 9 uur naar bed :’)

Nu ben ik 19 en woon ik niet meer thuis, dus ik bepaal zelf hoe laat ik thuis ben.

Dat is helemaal niet zo raar hoor. :stuck_out_tongue:

Het licht eraan waar ik heen ga. Als ik een feestje of verjaardag heb mag ik rond 1 uur thuiskomen, maar als ik gewoon naar buiten ga moet ik half 11 ofzo thuis zijn.

Ligt eraan of je uit gaat! Ik ging op mijn vijftiende wel al uit, maar toen moest ik wel altijd kwart over 3 al thuis zijn. Dus ja, dat je vroeg thuis moet zijn is wel standaard denk ik :’).

pfff blij dat ik daar nu vanaf ben zeg!

Ik ben nu vijftien en moet meestal rond 1 uur / half 2 thuis zijn. Meh.

Maar als er een feestje is mag ik tot max. 2 uur blijven. Daar heb ik wel vrede mee

17 en rond 12 uur als ik nog alleen over straat ga. Vind het zelf ook niet fijn om nog later alleen over straat te gaan. Als iemand mee fietst of een vriendin bij me slaapt rond 3uur. Na het uitgaan slaap ik altijd ergens anders en dan vertel ik ze niet dat ik meestal rond 5 uur pas thuis ben. Ze vragen er verder ook niet naar, maar moet wel sms’en als ik veilig ben thuis gekomen.

toen ik 15 was moest ik als ik feestje had/uitging rond 1uur half 2 thuis komen
en als ik gewoon buiten was al wel om half 12

nu op mijn 17e hebben ze liever dat ik rond 5 uur wel weer thuis ben, maar vind ik als nog lang genoeg

Ik moest op m’n 15e doordeweeks als ik school heb om 10 uur thuis zijn en in het weekend 1 uur.

Nu ben ik 16 en mag ik doordeweeks tot 12 uur en in het weekend max half 5.

Tot hoelaat wil jij buiten wezen .__.
Ik vind half 11 écht wel laat.

het maakt niet uit hoelaat ik thuis kom, al is het 5 uur 's ochtends, zolang ik maar met iemand mee fiets. (ik ben 15)
maar ik heb een tweelingzus maar als zij er niet is ofzo dan fietsen altijd me 2 beste vriendinnen een rondje om voor mij, zo lief, dat zijn nou echte vriendinnen, want zij wonen namelijk bij elkaar in de buurt.

ik ben 17.

Heb mezelf gezegd dat ik zo laat als ik wil mag thuis komen maar zolang wel iemand me brengt.

Eerst hadden me ouders het er moeilijk mee maar nu vinden ze het wel oke

Ik ben 15 en moet om 3 uur thuis zijn als ik alleen ben, en als ik met iemand mee fiets later. Maar het is volgens mij een kwestie van vertrouwen opbouwen, je ouders laten zien dat je het kan en geen rare dingen gaan uithalen.

Ik ben 14, ik moet op schooldagen rond 10 uur/half 11 thuis zijn, in het weekend ligt het eraan of het winter of zomer is, want in de winter is het heel snel donker en mag ik niet laat buiten zijn (wat ik die kou toch niet doe). In de zomer rond 11 uur/half 12 ofzo denk ik… Op de kermis mocht ik tot half 1 (maar dan werd ik wel veilig thuis gebracht anders mocht het niet).