Vrijwilligerswerk

Ik wil dus heel graag volgend jaar een zomer werken in Griekenland. Gewoon om ervaring op te doen en zelfstandiger te worden. Liefst vrijwilligerswerk en dan in ruil voor een appartement en eten. Heeft iemand hier ervaring mee? Tips of ideeen waar ik dit kan doen? Ik doe zelf een dierverzorging opleiding niveau vier, zou ik het misschien anders via mijn school kunnen regelen?

Bedankt alvast!

Ik weet er niet zo veel van, maar ik denk niet dat je voor vrijwilligerswerk een appartement en eten krijgt. Je doet het inmiddels vrijwillig.
Een klasgenootje van mij doet deze zomer vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika maar dat was juist heel duur, maar ik weet niet of dat alleen maar door de vlucht kwam.

Succes ermee in ieder geval! :slightly_smiling_face:

^ haha je bedoelt zekers immers ipv inmiddels

Sorry dat moest even.

Ik heb geen idee dit is een up

Nee maar in de meeste gevallen krijg je slaapplek en eten in ruil voor werken daar. Ik bedoel niet zo zeer vrijwilligerswerk maar meer echt gewoon werken daar, ervaringen opdoen, nieuwe mensen ontmoeten, zelfstandig worden.

nou ik ken er niet veel van… Maar In deze crisis in Europa lijkt Griekenland me nu geen geschikt plaatsje om werk te zoeken…

Oh haha ja, in mijn hoofd klonk het nog zo goed…

Lijkt me juist dat ze het nu nodig hebben.

Veel zijn werkloos… Het is niet dat er werk te veel is.

Nee oke, maar goed ik vroeg daar niet om. Ik vroeg ergens anders om namelijk dus laten we even on topic blijven. :wink:

Ik kan je niet helpen… Ik weet er niet veel van.

gapyear.com Misschien heb je hieraan iets.

edit… Never mind. Je wilde het in de vakantie doen :’)

Ja hoeft niet zo zeer in de vakantie, maar lijkt me wel het handigst.