Oké misschien een rare titel voor een topic in dit onderwerp, maar dat is toch waar het over gaat
Ik heb nou meer dan twee jaar een vriend en sinds dit jaar is hij aan het studeren en heb ik een tussenjaar. Maar omdat ik nog steeds niet goed weet wat ik wil denk ik er over om volgend schooljaar vrijwilligers werk te gaan doen ergens in Europa.
Ik weet zeker dat ik dit was gaan doen ALS ik geen vriend had, maar die heb ik dus wel. Als ik aan het begin van het schooljaar van 2014-2015 terug kom, gaat hij naar het buitenland voor zijn school (stage en daar studeren, is verplicht in het buitenland).
Nou twijfel ik dus heel erg of ik het moet gaan doen of niet, aangezien ik me wel moet inschrijven enzo, ben ik er nu al wel mee bezig.
Het is dus zo als ik het ga doen zal ik hem twee jaar niet zien, hij zegt zelf dat hij het niet leuk vind, maar dat hij het ook weer niet erg vindt (dubbel dus, hahah).
Wat zouden jullie doen? Zou je gaan of niet?
EDIT: tussen de schooljaren in dat ik wegga en hij weggaat is het wel de bedoeling om elkaar dan weer te zien, voordat hij weggaat.