Vrijwilligerswerk wild cats ( tijgers, leeuwen etc. )

Ik zou heel graag vrijwilligerswerk willen gaan doen met “wild cats”.
Ik zag dit pas voorbij komen hier op girlscene, maar ik vraag me af of mensen ervaring hebben hiermee?
Met de organisatie Kilroy of een andere organisatie die dit regelt.

Dus heb je er zelf ervaring mee of ken je iemand dan hoor ik het graag! :slightly_smiling_face:

Geen ervaring mee, wel veel informatie over opgezocht omdat ik het ook wou! Wat mij meteen tegenhield is de prijs. Verschrikkelijk duur. Het is natuurlijk een ongelooflijke ervaring, maar denk er goed over na!

De prijs is inderdaad behoorlijk, maar ik heb het er zeker voor over!
Het lijkt mij zo’n leuke ervaring!

Geen ervaring mee maar ik zou zeggen ga ervoor, wat is geld? Later verdien je waarschijnlijk wel 20.000 per jaar :wink:

Ik wil dat ook heel graag doen haha. Maar ik studeer nu dierverzorging, en kan volgend jaar onder kosten van de overheid een buitenlandse stage doen in europa. Helaas dus nog geen stage of iets dergelijks met wilde katten.

Dit zou ik ook graag doen. Ik hou ontzettend van alles wat katachtig is, en ik zou ook graag wat bijdragen in het buitenland, ook omdat ik waarschijnlijk wel redelijke kennis hierover heb ivm. mijn studie. Maar het is ontzettend duur inderdaad. Ik zou het wel graag tijdens mijn studie nog willen doen omdat ik het dan ook voor studiepunten in kan zetten, maar dan zou het deze vakantie nog niet kunnen maar de volgende pas dus dan heb ik nu nog een jaar om te sparen.

ik moest meteen denken aan High School Musical.

WHAT TEAM? WILD CATS.