Vrijwilligerswerk in het buitenland

Ik wil supergraag van de zomer vrijwilligerswerk in het buitenland gaan doen. Via Travel Active (een soort ‘‘uitzend bureau’’) kan dat. Alleen het enige probleem is dat je 18 moet zijn, maar ik ben 14, bijna 15. Weten jullie nog een uitzend bureau dat voor jongere bestemd is? Alvast bedankt

Hmm, nee geen idee.
Ik denk ook eerlijk gezegd dat er geen bureau is dat dat doet voor iemand van 15…

Dat denk ik eerlijk gezegd ook. Maar je weet maar nooit. Het is alleen zo k*t dat ik het zo graag wil, en het duurt nog zoooo lang tot ik 18 ben

je kan toch ook in nederland vrijwilligerswerk doen? wrm zo nodig naar het buitenland, je kan in je omgeving ook veel betekenen, structurele vrijwilligershulp heeft meer invloed en betekenis dan een keer 2 weken naar verwegistan gaan!

Ik denk dat de kans klein is dat het voor een 15-jarige mogelijk is. Ik hoorde wel iemand praten over een organisatie waar het vanaf je 16/17e kan, ik zal wel vragen welke organisatie dat is want ik wil het zelf ook wel graag weten. :slightly_smiling_face: