Vrijwilliger worden op festivals.

Bij lowlands zoeken ze tot nu toe geen vrijwilligers. Want de mensen die wel op het terrein bij bar/ingang/muntjes etc. werken worden betaald en zijn daar gekomen via een organisatie. Dus echt hun werk. Meestal moet je dan ook een opleiding hebben gedaan of mee bezig zijn. En dan ook het liefst een opleiding in die richting (vrijetijdmanagement, media en entertainmentmanagement etc.)

vrijwilligers zoeken ze dan inderdaad meer bij parkeerplaatsen (heb het ook gevonden op internet gisteren) maar zeer misschien een paar weken ervoor als ze toch mensen te kort komen. Zo gaat het ook bij Solar weet ik toevallig.
Maar je zou dus bij een organisatie kunnen gaan werken, dan kan je dus ook bij Lowlands werken, maar dan kom je ook bij andere festivals events te staan. Want dan moet je wel een minimaal aantal uren per week maken.

(zo lang verhaal :’’))
hoop dat je het snapt. Al wil ik natuurlijk ook heeeeel graag bij Lowlands werken, dus mocht iemand toch nog een tip hebben om er wél te mogen werken bij bar/kassa/munt/ingang etc.; GRAAG!

Maar Freejobs… daar staat bij alle vacatures dat je minimaal mbo moet hebben… dus dat kan dan niet toch als je nog op de havo zit?

En wat ik hierboven vroeg was naar jou gericht (:

Wil ik ook wel weten!! :grinning:

Superleuk! Zal ik wel graag willen doen. Maar geen van mijn vriendinnen zouden dit willen denk ik (‘werken zonder loon… wtf’?) Maaar… is het dan niet raar om alleen zoiets te doen? Best wel heel erg lonely…

Dankje voor je reactie :slightly_smiling_face: Helaas heb ik geen opleiding daarvoor. Ik heb een andere kant gekozen :stuck_out_tongue:
Ik heb al een ander baantje maar ik heb juist tijdens lowlands vakantie van mijn bijbaantje. Dus ik hoopte stiekem dat ze gewoon vrijwilligers hadden. Ik geef niet op :slightly_smiling_face:

Ik zal ook zeker niet opgeven! Ik houd internet gewoon heel goed in de gaten, vooral social media! Want ik zag dat solarweekend vorig jaar op 21 juni pas een oproep plaatste op facebook voor vrijwilligers. En verder kon ik die oproep nergens terugvinden. Dus ik houd hun facebook in de gaten, en twitter natuurlijk.
Zelfde geld dus voor Lowlands (:
Ben al wel aan het zoeken naar echte vacatures, via organisaties dus (die ik nu vind via uitzendbureau’s) maar de meeste willen dat je al een opleiding volgt, en ik doe havo :’) dus ben nog niet zo ver. En ik wil juist een jaar werken, voordat ik ga studeren. En deze zomer mensen leren kennen via festivals dus.

Maargoed, daarom doe ik het dus ook op vrijwilligersbasis, dan is er bijna nooit een vooropleiding nodig gelukkig!

Ik doe het juist om meer mensen te leren kennen. Dus gewoon doen!!
Je moet ergens beginnen met nieuwe contacten leggen. Als je ook met je vrienden gaat heb je ook alsnog kans dat je niet eens samenwerkt.
Dus sta je alsnog zonder je vriendinnen. Maar wél met nieuwe collega’s! Dus absoluut NIET lonely.

Ohhh dat slaat sowieso nergens op toen ik daar werkte had ik alleen mn vmbo-t diploma.

Ik wil dit jaar vrijwilliger worden op Castlefest dus hopelijk nemen ze me aan. :slightly_smiling_face:

Zijn er eigenlijk dingen voor 14 jaar? :slightly_smiling_face:

Ik ga werken op: Emporium, Indian Summer, Awakenings, Lief en nog wat andere festivals maar hier krijg ik gewoon voor betaald…

Nee. Sowieso moet je boven de 18 zijn om drank te verkopen en soms staan er wel meiden van 16/17 bij de gardarobe.

Via welk bedrijf/organisatie word je betaald dan?? (:

Oeh nice! Kan je daar ook alleen in de zomer werken (tot okt. kan ook)

upupupupupupupup

up!

Tip: ze zoeken bij Torenpop en Stadsgeluid nog mensen :slightly_smiling_face: @Amersfoort

UP

UP