Vrijmarkt-vraag

Op Koninginnedag is er een vrijmarkt ensoo, maar mag je daar cupcake’s verkopen?
Mijn vriedin en ik willen dus van die koninginnedag-cupcakes verkopen.
Maar mag het wel eigenlijk?

waarom zou dat niet mogen?
er worden ook vaak koekjes & enzo verkocht, dus lijkt mij dat het wel mag. :slightly_smiling_face:

Officieel mag je geen etenswaren verkopen… maar iedereen doet het, dus ik denk niet dat ze er wat van gaan zeggen.

Edit:

“Op Koninginnedag blijft de Verordening op de Straathandel van kracht. Dit betekent o.a. dat voor de verkoop van bederfelijke waar en/of levende dieren een bijzondere vergunning is vereist. Particulieren mogen wel blikjes of flesjes (geen glas!) fris verkopen, maar geen alcohol of bederfelijke waar.”

Ik zou het gewoon doen!
wel een leuk idee.

Ik zou het gewoon doen! (:

Gewoon doen! Je zou ook een mailtje kunnen sturen naar de oranje vereniging die de vrijmarkt organiseert.

Vast wel ,aar ik zou ze wel goed verpakken. Ik deed dat vroeger met mijn moeder ook toen ik 6/7 was van die muffins met glazuur er op en die verkocht ik altijd heel snel nu waarschijnlijk ook maar mensen kopen tegenwoordig toch minder als het niet verpakt is,

Ja dat mag vast wel joh, niemand zal je komen vertellen dat het niet mag op zo’n dag :slightly_smiling_face:

LOL

ik dacht dat er een vraag kwam over de vrije markt theorie van t vak economie weetjewel :’’)